۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۰۵۷۴۹
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

سپاه در هر فضایی که وارد شده است، طیب بودن، موثر بودن را نشان داده است

سپاه در هر فضایی که وارد شده است، طیب بودن، موثر بودن را نشان داده است
حجت‌الاسلام رستمی گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب فعالیت داشته و در هر فضایی هم وارد شده طیب بودن، موثر بودن را نشان داده است.

به‌ گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم تقدیر و تجلیل از زحمات و فعالیت‌های چندین ساله سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جمع مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مختلف، گفت: این نشست هم جلسه‌ای است برای اعلام همبستگی و همراهی با مجموعه پرافتخار سپاه و هم اینکه تقدیری داشته باشیم از زحمات و خدمات سرلشکر جعفری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه سرلشکر جعفری از یک فضای دانشگاهی به فضای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی وارد شد، افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب فعالیت داشته و در هر فضایی هم وارد شده همانند انقلاب طیب بودن، موثر بودن و دائما ثمر دادن را نشان داده است.

رستمی در ادامه با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور، تاکید کرد: اگرچه این حادثه برای مردم سختی‌ها و مشکلاتی را ایجاد کرد، اما جلوه‌ای از زیبایی‌های انقلاب اسلامی را نشان داد و شاید به‌نوعی پایان فرماندهی سردار جعفری در مجموعه سپاه با برگ زرینی رقم خورد و آن هم برگ زرین غیرقابل وصف و غیرقابل باور در عرصه خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی بود.

وی تصریح کرد: در سفری که ما به شهرهای سیل‌زده داشتیم، مردم این شهرها به ما می‌گفتند که باور نمی‌کردند در این زمان کوتاه حجم اولیه خرابی‌های ناشی از سیل ساماندهی شود، ولی حضور نیروهای مردمی، جهادی و نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه موجب ساماندهی این ماجرا شد.

رستمی در ادامه با اشاره تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا گفت: شاید تقدیر الهی به گونه‌ای رقم خورد که یاوه‌گویی ترامپ در زمانی رقم بخورد که سپاه در مناطق سیل‌زده مشغول خدمت به مردم بود و این موجب شد تا مردم در میان دوگانه سپاه و رفاه که دشمنان ایجاد کرده بودند، سپاه را در لباس گلی و در حال کمک به سیل‌زدگان ببینند و دقیقا عکس آن هدف آمریکایی‌ها در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رقم خورد  و همه مردم و حتی کسانی که در گذشته با سپاه مخالف بودند به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات