۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۰۵۷۵۶
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی:

ماه مبارک رمضان انسان را در برابر بدی ها بیمه می کند

ماه مبارک رمضان انسان را در برابر بدی ها بیمه می کند
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ماه مبارک رمضان انسان را در برابر بدی ها بیمه می کند، بر لزوم استفاده حداکثری از فرصت های ناب این ماه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان که از شبکه استانی گیلان پخش شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه دعا، نیایش و سخن گفتن با خداوند است که باید نهایت استفاده را انجام داد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان انسان را بیمه می کند و در این ماه مناسبت هایی مهمی مانند میلاد امام حسن(ع)، شهادت امیرمؤمنان(ع) و شب قدر را داریم که سرنوشت انسان در آن رقم می خورد.

امام جمعه رشت با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای دوری از گناهان و عمل به فرمایشات الهی است، اظهار داشت: زبان، چشم و قلب انسان نیز باید روزه باشد و از این که وارد وادی گناه شویم، خودداری کرده و خود را صیانت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که همه مردم در جامعه اسلامی باید حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند، اظهار داشت: اگر کسانی توان روزه گرفتن ندارند، نباید در ملأ عام روزه خواری کنند که اگر چنین شود حرمت ماه و صاحب ماه و حریم مسلمانان را نگه داشته اند.

وی ادامه داد: کسی که حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نمی دارد در واقع حرمت دوست و برادر مسلمان خود را نیز نگه نداشته است، جامعه اسلامی به ویژه جوانان باید با بهره مندی از فرصت های ناب رمضان، از برکات آن در طول سال استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که کسی که از خیرات و برکات ماه مبارک رمضان بهره مند نشود خسارت خواهد دید، ابراز داشت: امیدواریم همه مردم عزیز ایران که به برکت انقلاب و در سایه اسلام از برکات معنوی بهره مند هستند، در ماه مبارک رمضان بهره های لازم را ببرند و برای عزت همه مسلمانان دعا کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات