۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۰۵۷۷۶
از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین صورت می گیرد؛

تجلیل از خدمات ۴۰ ساله آیت الله موسوی جزایری

تجلیل از خدمات ۴۰ ساله آیت الله موسوی جزایری
حجت الاسلام حریزاوی گفت: به مناسبت تکریم مقام معلم از آیت الله موسوی جزایری به پاس خدمات ۴۰ ساله در استان تجلیل به عمل می‌آید.
حجت الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون فرهنگی و فناوری اطلاعات دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان داشت: نمایشگاه کتاب با موضوع مهدویت، ویژه خواهران به مدت ۳ روز از (۷ تا ۱۰ اردیبهشت) در واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین برپا و با استقبال بسیار خوب خواهران مواجه شد.

معاون فناوری اطلاعات دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز هدف از برپایی نمایشگاه را تقویت بعد علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید واحد خواهران برشمرد و گفت: فیلم مستند آلبرتا، ویژه خواهران به همت واحد فرهنگی در روز‌های آینده پخش می‌شود.

حجت الاسلام حریزاوی از برگزاری برنامه‌های متنوع برای ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بنا است، هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) برنامه ختم قرآن برگزار شود.

معاون فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز، برگزاری ویژه برنامه روز قدس به همت بسیج دانشجویی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان دانشگاه بیان کرد و گفت: به مناسبت روز تکریم مقام معلم به منظور تجلیل و تقدیر از اساتید دانشگاه قرار است، ضیافت افطار ویژه اساتید دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه از آیت الله موسوی جزایری به پاس خدمات چهل ساله در حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان تجلیل و تقدیر می شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات