۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۰۵۸۴۳
آیت الله صدیقی:

فشارهای اقتصادی حربه دشمن برای نابودی عزت و استقلال ملت ایران است

فشارهای اقتصادی حربه دشمن برای نابودی عزت و استقلال ملت ایران است
آیت الله صدیقی ذلت پذیری را برای غرب‌گرایان آسان‌تر از توکل به خداوند دانست و گفت: فشارهای اقتصادی حربه دشمن برای نابودی عزت و استقلال ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در مسجد بهشتی، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب پابرهنگان بود.

وی افزود: زمانی هم که پیامبراسلام مبعوث شدند ابتدا پابرهنگان به ایشان ایمان آوردند و حضرت در دوران رسالتشان به هیچ عنوان از تحریم ابوسفیان‌ها ترس به دل راه ندادند.

آیت الله صدیقی با تاکید بر اینکه خداوند روزی همه انسان ها را از روز ازل تعیین کرده است، عنوان کرد: کسانی که به روزی رسان بودن خداوند اعتقاد دارند هرگز دست به سوی کفار دراز نمی کنند و از رانت خواری اجتناب می کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه خداوند انسان را با ثروت و فقر مورد آزمایش قرار می دهد، اظهار داشت: دنیا کلاس امتحان است، انسان اگر خداوند را روزی رسان بداند چنین انسانی یقین دارد که هیچ دشمنی با موشک و گلوله نمی تواند روزی او را نابود کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند از جود و کرم خویش به بندگان روزی می دهد، گفت: انسان باید از خداوند روزی بیشتری را طلب کند چرا که این طلب چیزی از خدا کم نمی کند بلکه به لطف و کرم الهی می افزاید.

آیت الله صدیقی مهمترین وظیفه انسان را بندگی دانست و اظهار داشت: انسان اگر تقوا داشته باشد خداوند درهای بسته را به روی او می گشاید و امور معیشتی و اقتصادی‌اش را سامان می دهد و از جایی که پیش بینی نکرده به او رزق عطا می کند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که استقلال ملت ایران را از آنان بگیرند و با قراردادهای ننگین مردم را به مملکت فروشی مجبور کنند آنان هیچ اعتقادی به خداوند نداشته و روزی رسان بودن خداوند را به سخره می گیرند.

وی نهایت تکیه به غیر خداوند را سقوط و شکست دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه ذلت پذیری برای غرب گراها و وابسته ها بسیار آسان‌تر از توکل به خداوند است؛ ما در دوران دفاع مقدس دست خالی در برابر جهان ایستادیم و پیروز شدیم و امروز الگو برداری از آن دوران بسیار حائز اهمیت است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات