۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۵۸۶۴
حجت الاسلام حسینی:

معلم رسالتی انسان ساز بر دوش دارد

معلم رسالتی انسان ساز بر دوش دارد
امام جمعه بروجرد به رسالت خطیر معلم در عرصه تعلیم و تربیت اشاره و عنوان کرد: رسالت معلم انسان سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با فرهنگیان به رسالت خطیر معلم اشاره کرد و گفت: معلم در عرصه تعلیم و تربیت رسالت سنگینی بر دوش دارد.

وی با اشاره به گذراندن بیشتر وقت دانش آموزان در مدارس افزود: معلمان بهترین الگوی علمی، رفتاری و اخلاقی برای دانش آموزان بوده و در انجام رسالت خویش باید نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام حسینی رفتار، اخلاق و منش معلمان را الگویی برای دانش‌آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: اثربخشی حرف و عمل معلم بیش از والدین دانش‌آموز است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امانت هایی در دست معلم هستند، خاطرنشان کرد: در کنار تعلیم علوم باید در تربیت دانش آموز و پرورش رفتار و اخلاق دانش آموزان به خوبی عمل کرد و با تربیت نسلی انقلابی جلوی توطئه های دشمنان را گرفت.

امام جمعه بروجرد به وجود برخی شایعات در زمینه اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: با هوشیاری باید جلوی این شایعات گرفته شود و نگذاریم دشمن خوشحال شود.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مدیران مدارس اظهار کرد: با مراقبت و هوشیاری باید جلوی نفوذ افراد و شایعات گرفته شود و نباید اسم آموزش و پرورش را بدنام کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات