۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۵۸۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

ملاک پذیرش حوزه علمیه کیفیت محوری است

ملاک پذیرش حوزه علمیه کیفیت محوری است
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به نام نویسی ۳۰۰ داوطلب ورود به حوزه، گفت: ملاک پذیرش کیفیت محوری است و اگر همه داوطلبان شرایط لازم را دارا باشند، جذب می‌شوند.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه در استان های سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان آزمون کتبی ورودی حوزه برگزار نشد، بیان داشت: در این راستا داوطلبان ورود به حوزه همچنان می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 300 داوطلب ورود به حوزه علمیه برادران استان در سایت حوزه نام نویسی کرده اند، افزود: همه داوطلبان دعوت به مصاحبه می شوند.

حجت الاسلام موسوی معیار و مبنای پذیرش را کیفیت مطرح کرد و اظهار داشت: پس از گزینش در مصاحبه، تحقیق میدانی و برگزاری دوره های اختبار و تثبیت داوطلبانی که امتیاز لازم را کسب کرده و شرایط لازم را داشته باشند جذب حوزه می شوند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش مدارس علمیه برادران لرستان خاطرنشان کرد: محدودیتی در پذیرش نداریم و ملاک ما کیفیت است و این مهم مبنای پذیرش خواهد بود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم یادآور شد: هم اکنون طلاب ما مشغول برگزاری امتحانات هستند.

وی بیان داشت: پس از پایان ماه مبارک رمضان مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به حوزه برگزار خواهد شد و افرادی که در مصاحبه قبول شوند، دوران اختبار و تثبیت را می گذرانند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات