۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۵۸۸۵

کمک 600 میلیون ریالی طلاب خواهر یزد به سیل زدگان

کمک 600 میلیون ریالی طلاب خواهر یزد به سیل زدگان
600 میلیون ریال کمک و غیرنقدی کارکنان، مدیریت و همچنین طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران استان یزد به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان مدیریت و همچنین طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران استان به ارزش600 میلیون ریال و ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با قدردانی از همه کسانی که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشتند، در پاسخ به سؤالی مبنی بر میزان و نوع کمک های جمع آوری شده، اعلام کرد: این کمک ها در دو بخش نقدی و غیرنقدی پرداخت شده که تاکنون در مجموع مساعدتی بالغ بر 600 میلیون ریال تنها از طریق مدیریت استان و مدارس تابعه جمع آوری شده که البته به غیر از این میزان، کمک هایی نیز به صورت شخصی و خارج از فراخوان این مدیریت، توسط طلاب و کارکنان حوزه خواهران، برای سیل زدگان ارسال شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مبلغی بیش از 285 میلیون ریال به صورت وجه نقد جمع آوری شده و مابقی کمک ها در قالب کالا و اجناس است که میزان کمک های غیرنقدی نیز بالغ بر 315 میلیون ریال برآورد شده است و عمدتاً شامل پتو، روفرشی، پوشاک، لوازم منزل و مواد غذایی هست که برای افراد نیازمند آن مناطق ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی افزود: بخشی از کمک های طلاب، اساتید و کارکنان حوزه، پس از جمع آوری به مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، تحویل داده شد و بخش دیگری از آنها توسط مدارس علمیه و طلاب، به سایر دستگاه های امدادرسان مانند کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه)، هلال احمر و مراکز دیگر ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تداوم کمک ها به سیل زدگان، توصیه می کنیم که آحاد مردم به ویژه حوزویان عزیز، همچنان به فکر مردم سیل زده کشورمان بوده و کمک هایشان تداوم داشته باشد؛ زیرا که انفاق و خیرات در این ماه مبارک دارای اجر و پاداش مضاعف خواهد بود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات