۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۰۵۸۸۶
مدیرکل اموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

فعالیت ۸۰۰ روحانی در مدارس آموزش و پرورش لرستان

فعالیت ۸۰۰ روحانی در مدارس آموزش و پرورش لرستان
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با همکاری حوزه ۸۰۰ روحانی و مبلغ در مدارس آموزش و پرورش در زمینه اقامه نماز و تربیت نسل نو در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ظهر امروز در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: جایگاه آموزش‌های دینی در تعلیم و تربیت والا است.

وی با بیان اینکه کار آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، افزود: اهداف نظام آموزش و پرورش همانند اهداف عالی جمهوری اسلامی ایران است.

زینی وند مقدم با اشاره به اینکه در ساحت‌های سند تحول بنیادین نظام آموزشی جایگاه نماز و قرآن و آموزه‌های دینی ویژه است، عنوان کرد: در این زمینه همواره از ظرفیت روحانیت در مدارس بهره مند می شویم.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل با حوزه و روحانیت در تربیت نسلی انقلابی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی ضروری است، خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در مدارس در ترویج و تبیین آموزه های دینی ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان اظهار داشت: بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل نو سد راه دسیسه های فرهنگی خواهد بود و روحانیت در این زمینه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اقامه نماز در مدارس خاطرنشان کرد: اقامه نماز در مدارس آموزش و پرورش اسان با حضور 800 روحانی و 950 فرهنگی برگزار می شود.

زینی وندیان تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز را کاری ارزشمند خواند و گفت: باید پشتوانه‌های مالی آن نیز مدنظر قرار گیرد و در این راستا پیشنهاد می‌شود از ظرفیت خیرین استفاده شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات