۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۰۵۸۹۵
به همت مدرسه علمیه امام کاظم صورت می گیرد؛

برگزاری دوره غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی و عربی ویژه طلاب حوزه

برگزاری دوره غیر حضوری آموزش زبان انگلیسی و عربی ویژه طلاب حوزه
دوره غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی ویژه طلاب سراسر کشور به همت مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام برجیسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزش غيرحضوری زبان انگلیسی و عربی  ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها به صورت آفلاین به همت مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.

مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی گفت: برای شرکت در این دوره ها شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و طلاب سراسر کشور می توانند در این دوره ها شرکت کنند؛ برای هر ترم 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از مزایای شرکت در دوره آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی می توان به اعطای گواهی پایان دوره، ایجاد گروه های چت برای مکالمه، برگزاری دوره در 12 ترم در 12 ماه و تهیه فیلم ها و کارتون های آموزشی زبان اصلی اشاره کرد؛ از سوی دیگر به دلیل غیر حضوری بودن دوره، شرکت در کلاس ها نیازمند زمان و مکان خاصی نیست.

حجت الاسلام برجیسیان در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در دوره غیر حضوری زبان انگلیسی و عربی گفت: طلاب علاقه مند به نام نویسی در این دوره همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا جمعه بیستم اردیبهشت ماه به آیدی @msbmsb در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: البته به دلیل این که دوره ها به صورت افلاین برگزار می شود طلبه هر زمان که در این دوره نام نویسی خود را تکمیل کند تمامی فایل ها در اختیار او قرار داده می شود و آزمون نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
United States
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
ببخشید بنده هزینه ندارم
1
0
مرضیه فیروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
زبان عربی
0
0
فاطمه یاسمین شمس کلاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
زبان انگلیسی
1
0