۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۰۵۹۴۵

رژیم صهیونیستی، لبنان را به تخریب زیرساخت هایش تهدید کرد

رژیم صهیونیستی، لبنان را به تخریب زیرساخت هایش تهدید کرد
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ آینده نه تنها حزب الله بلکه تمامی لبنان را هدف قرار خواهیم داد و تخریب زیرساخت های این کشور آسان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «تام بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گوی با روزنامه «معاریو» چاپ سرزمین های اشغالی ضمن آن که دولت لبنان را مسؤول تنش ها در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی دانست، در این باره مدعی شد: از لحظه ای که حزب الله بخش جدایی ناپذیر از دولت لبنان شد، دیگر میان دولت بیروت و این گروه نمی توان تمایزی قائل شد.

وی در ادامه تهدید های خود افزود: تاسیسات زیربنایی لبنان بخشی از طرح و در دستور کار ارتش در جنگ آینده قرار خواهند داشت.

وی با بزرگ نمایی از توان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگ آینده یک جنگ سرنوشت ساز و قدرت آتش افروزی آن بسیار گسترده تر از جنگ های پیشین خواهد بود.

وی با ادعای این که «با توان کاملا متفاوتی نسبت به جنگ دوم لبنان ظاهر خواهیم شد، چرا که ارتش ما از یک قدرت مرگبار برخوردار است، مدعی شد: ایمان کامل داریم که با موشک هایمان می توانیم، توان حزب الله را خنثی کنیم.

این اظهارات و تهدیدات فرمانده نیروی هوایی صهیونیست ها درحالی بیان می شود که پاسخ دندان شکن گروه های مقاومت فلسطین به حملات همه جانبه ارتش تل آویو به نوار غزه، این رژیم را سرانجام مجبور به قبول آتش بس کرد./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات