۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۰۶۰۷۳
امام جمعه کرمان:

مسؤولان با روحیه انقلابی جلوی بدعهدی‌های آمریکا بایستند

مسؤولان با روحیه انقلابی جلوی بدعهدی‌های آمریکا بایستند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که اعتماد به دشمن نتیجه اش خواری و ذلت است، گفت: وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان رمز موفقیت در مقابل دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: یاد مرگ سبب می‌شود انسان در دنیا گناه نکند.
 
وی افزود: دنیا مزرعه‌ای بوده که انسان‌ها باید در این دنیا اعمال خوبی داشته باشند، زیرا زندگی اصلی و ابدی انسان ها، آخرت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که تقوا داشتن مهم‌ترین وظیفه انسان‌ها شمرده می‌شود، اظهار داشت: علم به این که انسان‌ها از کجا آمده اند و به کجا باید بروند سبب می‌شود که انسان در دنیا به طرف اعمال خوب رود.
 
وی ابراز کرد: حادثه قیامت از سوی خدا بر دنیا حتمی بوده که خداوند در قرآن کریم در آیات بسیاری روز قیامت را برای انسان‌ها تعریف کرده و به همه بندگان گفته، یک روزی همه انسان‌ها به دنیایی دیگر می‌روند.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که خداوند به اعمال انسان‌ها علم دارد، بیان داشت: ترک حرام را مردم در دنیا اهمیت دهند و سعی کنند با انجام واجبات از آتش جهنم دوری کنند.
 
وی تصریح کرد: تفکر وحیانی از رکن‌های یک جامعه بوده، زیرا هر کسی که بر سر یک مسؤولیتی قرار می‌گیرد دارای یک تفکر بوده و می‌خواهد طبق تفکر خود کاری را انجام دهد، اما اگر همه انسان‌ها به قانون و تفکر اسلام ناب محمدی عمل کنند، عزت کشور حفظ شده و پیشرفت می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که اجرای قانون، وظیفه همه مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مسؤولان اجرایی و کارگزاران یکی دیگر از رکن‌های کشور محسوب می‌شوند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: وضعیت معیشت مردم رو به بحران بوده و مسؤولان باید برای وضعیت معیشت کاری را انجام دهند تا وضعیت خطرناک‌تر نشود.
 
وی ادامه داد: مردم کشور ایران از بصیرت خاصی برخورد دار بوده، زیرا در هر زمانی پشت ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که مسؤولان وضعیت معیشت را درست کنند، اظهار داشت: چرا در کشوری که بعضی از اقلام، تولید داخلی دارند، یکدفعه کالا‌های داخلی کمیاب یا گران می‌شوند.
 
وی ابراز داشت: اعتماد به آمریکا یک تفکر اشتباه از سوی بعضی از مسؤولان است و امروزه چهره واقعی آمریکا و ترامپ برای همه جهانیان ثابت شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که اعتماد به دشمن نتیجه اش خواری و ذلت بود، خاطرنشان کرد: مقابله با زورگو‌هایی همچون امریکا اولین قدم مسؤولان ایرانی است و دولت با جدیت و با تفکر انقلابی جلوی زورگویی‌های آمریکا بایستد.
 
وی تصریح کرد: مسؤولان با روحیه انقلابی جلوی بدعهدی‌های آمریکا بایستند و نیاز امروز مسؤولان، داشتن روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که مسؤولان دیگر نباید به فکر برجام و مذاکره با آمریکا باشند، گفت: وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان رمز موفقیت در مقابل دشمن است./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات