۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۰۶۰۸۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تکلیف برجام یک بار برای همیشه روشن شود

تکلیف برجام یک بار برای همیشه روشن شود
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: انتظار مردم این است تا تکلیف برجام یک بار برای همیشه روشن شود و کشور دیگر معطل وعده‌های واهی نماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را بهترین فرصت برای بندگی خداوند متعال بیان کرد و گفت: ماه رمضان، ماه دعا و استغفار است؛ بکوشیم از همه لحظات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مبادا در این ماه نورانی درگیر سرگرمی‌های پوچ شویم و غفلت بر ما حاکم شود، اظهار کرد: حفظ حرمت ماه رمضان بر همگان واجب است؛ مبادا در این ماه روزه خواری به صورت علنی انجام شود که عذاب الهی را به همراه خواهد داشت.

وی ماه رمضان را بهار قرآن دانست و با تأکید بر ضرورت حضور در مراسم‌های قرآنی این ماه خاطرنشان کرد: تا می‌توانید در این ماه با قرآن انس بگیرد و در محضر قرآن بنشینید و از فضایل آن بهره‌مند شوید تا رستگاری نصیبتان گردد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به مهمترین بحث این روز‌های کشور یعنی برجام تصریح کرد: انتظار مردم این است تا تکلیف برجام یک بار برای همیشه روشن شود و کشور دیگر معطل وعده‌های واهی نماند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتکا به درون و داشته‌های داخلی تأکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: متأسفانه برخی راه را اشتباه رفتند و پیشرفت را در اعتماد به دشمن دیدند و امروز نتیجه آن را گرفتند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشت مردم و بازار خاطرنشان کرد: متأسفانه نظارت‌ها بسیار ضعیف است تا آنجا که احساس می‌شود همه چیز به حال خود رها شده است و این درخور نظام اسلامی نیست.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسؤولان و دولتمردان باید در مقابل محتکران و دلالان با همه توان بایستند و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد، افزود: به یقین اغماض و چشم پوشی در این زمینه معنایی ندارد؛ مسؤولان با مدیریت صحیح جلوی نابسمانی بازار را بگیرند تا مردم در مضیغه نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین با اشاره به اینکه ۲۳ اردیبهشت ماه سالروز لغو کاپیتولاسیون است، ابراز کرد: این امر قرارداد ننگینی بود که آمریکا بر ایران تحمیل کرد و خوی استکباری بوده که اکنون نیز وجود دارد./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات