۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۶۱۶۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

پافشاری بر اصل سازش ناپذیری با دشمن رمز بقا و ماندگاری انقلاب

پافشاری بر اصل سازش ناپذیری با دشمن رمز بقا و ماندگاری انقلاب
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر پافشاری بر اصل سازش ناپذیری با دشمن بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به اصل قرآنی عدم اعتماد به دشمن اشاره کرد و گفت: نتیجه اعتماد به دشمن چیزی جز ذلت و شکست نخواهد داشت.
 
وی با بیان این که دشمن هیچ گاه خیرخواه امت اسلامی نبوده و نخواهد بود، افزود: دشمنی همچون آمریکا تنها به دنبال نابودی امت اسلامی و سلطه بر مسلمانان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران در قضیه برجام به وضوح برای دنیا آشکار شد، خاطرنشان کرد: این کشور زورگو بدون توجه به هیچ یک از قوانین و قوائد بین المللی از برجام خارج شد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نتیجه بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر پا فشاری بر اصل سازش ناپذیری با دشمن بوده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کردند.
 
وی با بیان این که تجربه نشان داده هر گاه در برابر زیاده خواهی‌های دشمن ضعف نشان دادیم آن‌ها جسور و پرتوقع‌تر شدند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمن موجب عقب نشینی آن‌ها از مواضع خود می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که امروز باید اندیشه‌های ناب امام راحل و مقام معظم رهبری بیشتر در جامعه اسلامی تقویت و گسترش پیدا کند، بیان داشت: دشمن می‌کوشد با تبلیغات دروغین و غیر واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلابی را در این کشور کمرنگ کند.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که نرمش در برابر دشمن، زیاده خواهی‌های آن‌ها را افزایش خواهد داد، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، پشتیبانی و حمایت خود را از اقدام اخیر دولت در برابر زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها اعلام کردند.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران تحت هیچ شرایطی تسلیم خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکایی‌ها نخواهند شد، ادامه داد: این ملت با وحدت و همبستگی فتنه را دفع خواهند کرد و در برابر شیطان بزرگ نیز پیروز می‌شوند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران در برابر فشار‌ها و تحریم‌های آمریکا استوار خواهد ایستاد، ادامه داد: فشار‌ها نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کند./950//210/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات