۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۰۶۲۱۹
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

آمریکایی‌ها توان و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند

آمریکایی‌ها توان و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که توان و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به سیاست نفاق گونه آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: این رفتار دولتمردان آمریکایی نشان دهنده اوج عصبانیت آن‌ها از چهل سال شکست در برابر عظمت و اقدار ملت ایران است.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها تصور می‌کنند با جنگ روانی و تبلیغاتی می‌توانند ملت ایران را به پای میز مذاکره بکشانند، افزود: آمریکایی‌ها نباید ملت مقاوم و مجاهدت ایران اسلامی را از جنگ بترسانند، چون این ملت در هشت دفاع مقدس و همچنین سایر جبهه‌های چهار دهه اخیر همواره مقتدرانه حاضر بوده است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در آمادگی کامل قرار دارند، تصریح کرد: هر گونه تحرک نیرو‌های آمریکایی در منطقه از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان با دقت رصد می‌شود و کوچکترین اشتباهی از سوی طرف مقابل دیگر فرصت جبرانی را برای آن‌ها در منطقه باقی نخواهد گذاشت.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی از توان نظامی ایران اسلامی با خبر هستند و می‌دانند جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کسی تعارفی ندارد، بیان داشت: آمریکایی‌ها به جای متوصل شدن به جنگ روانی و تبلیغات، بهتر است واقع نگر باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که ملت ایران از تهاجم نظامی و تحریم اقتصادی آمریکا هیچ هراسی ندارند، تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد ملت ایران از مواضع و منافع به حق خود بگذرد، اما جمهوری اسلامی هیچ گاه از اصول و مبانی ارزشی خود عدول نخواهد کرد و تا پیروزی نهایی با آمریکا مبارزه خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تهدید‌ها و فشار‌های آمریکایی‌ها چیز تازه‌ای نیست که ملت ما از آن هراس داشته باشند، افزود: این ملت چهل سال است که با سیاست‌های جنایت کارانه آمریکایی‌ها در منطقه و سایر نقاط جهان در حال مبارزه و مقابله است.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که توان و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، بیان داشت: کوچکترین اشتباهی از سوی آنها، خاورمیانه را به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد کرد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی نظامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی کشور در چنین مواقعی لازم و ضروری است و اگر کشورمان از این حیث ضعیف بود آمریکایی‌ها تاکنون به کشورمان حمله می‌کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی در ادامه سخنان خود به پیشنهاد مذاکره از سوی مقامات آمریکایی با کشورمان اشاره کرد و آن را نمونه دیگری از دروغگویی و فریبکاری دولتمردان آمریکایی دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها در موضوع برجام ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، چون آن‌ها تنها در پی تحقق منافع نامشروع خود در برابر سایر کشور‌ها هستند./950//210/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات