۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۰۶۲۵۳
آیت الله حیدری:

برپایی نمایشگاه قرآن در سطح استان فراگیر شود

برپایی نمایشگاه قرآن در سطح استان فراگیر شود
آیت الله حیدری با تأكيد بر لزوم تداوم برپایی نمایشگاه قرآن از لحاظ زمانی و مکانی گفت: در همه شهر‌ها و روستا‌ها و دهستان‌ها شاهد برپایی نمایشگاه قرآن و عترت باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه گذشته، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت، با بیان اینکه یکی از خدمات بزرگ نظام اسلامی ارائه صحیح و درست فرهنگ قرآن و عترت است، اظهار داشت: همانطور که انقلاب اسلامی از برکات فرهنگ قرآن و عترت است، قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه وسعت و عمق بخشی به فرهنگ قرآن و عترت کار‌های بی شماری انجام داده که قابل شمارش نیستند.

امام جمعه موقت اهواز برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در سراسر کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان را یکی از نمونه‌های بارز فعالیت نظام اسلامی در زمینه توسیع فرهنگ قرآن و عترت برشمرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رمضان، ماه نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن، دل‌ها را روانه قرآن و عترت می‌کند و در استان ما نیز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با تنوع و کیفیت بیشتری برگزار شد.

آیت الله حیدری با بیان اینکه از لحاظ کمیتی شاهد ارتقای سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال‌های گذشته هستیم، ادامه داد: امیدوارم تولیدات فرهنگی، هنری و قرآنی بیشترعرضه شود.

وی بر لزوم تداوم برپایی نمایشگاه قرآن از لحاظ زمانی و مکانی تأکید کرد و گفت: باید در همه شهر‌ها و حتی روستا‌ها و دهستان‌ها شاهد برپایی نمایشگاه قرآن و عترت باشیم. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات