۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۰۶۲۷۷
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر خوزستان:

گروه‌های قرآنی یاری کننده در شناساسی نیاز سیل زدگان باشند

گروه‌های قرآنی یاری کننده در شناساسی نیاز سیل زدگان باشند
سرهنگ حاجتی گفت: گروه‌های قرآنی با حضور در مناطق سیل زده و رصد نیاز‌های سیل زدگان یاور ما باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج)، شامگاه گذشته در غرفه خبرگزاری رسا در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان حضور پیدا کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج)، ضمن تشکر از برگزار کنندگان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان عنوان داشت: انتظار داشتیم در خوزستان که پایگاه قرآن و عترت و ولایت است نمایشگاه در جنبه‌های مختلف با یک افتتاحیه قوی و پررونقی آغاز شود و با وجود حافظان و قاریان بسیار استان، انتظار کار‌های بزرگ و نمایشگاه قوی تری را داریم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوزستان نیازمند توجه به فعالیت‌های قرآنی بسیار است، تصریح کرد: باید کاری کنیم چنین نمایشگاه‌هایی به مناطق سیل زده برده شوند تا شاهد رونق زندگانی مردم باشیم؛ در این باره گروه‌های قرآنی با حضور در مناطق سیل زده و رصد نیاز‌های سیل زدگان به ما، بتوانیم خدمات قرآنی و غذایی به سیل زدگان برسانیم.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه چه بسا به علت روز اول آغاز نمایشگاه و عدم اطلاع رسانی مناسب شاهد حضور کم افراد باشیم، گفت: برپایی نمایشگاه قرآن گامی در عدم مهجور و مغفول ماندن قرآن است و در این باره از همه عزیزان در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت استان تشکر می‌کنم. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات