۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۶۲۹۷
صادقی:

مردم ایران دشمن را پشیمان خواهند کرد

مردم ایران دشمن را پشیمان خواهند کرد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران هر دشمنی که خیال خام تجاوز داشته باشد را پشیمان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 22 اردیبهشت سال 98 در صحن علنی پارلمان در تذکری شفاهی گفت: ملت ایران با تجریباتی که دوران دفاع مقدس کسب کرده است، قطعا دشمنی که قصد تجاوز داشته باشد را پشیمان خواهد کرد.

وی با اشاره به قانون اساسی بیان داشت: رعایت اصل 9 قانون اساسی که به موجب آن آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از هم تفکیک ناپذیرند و حفظ آن برعهده دولت و آحاد ملت بوده، لازم است.

وی ادامه داد: از نهادهای ذیربط امنیتی و قضایی انتظار می رود در این شرایط که استحکام صفوف و تقویت وحدت ملی ضرورتی انکارناپذیر است به بهانه امنیت آزادی های مدنی به ویژه آزادی رسانه ها را محدود نکنند و با رسانه ها برخورد مناسب تری داشته باشند.

صادقی در پایان گفت: بنده ضمن تشکر از تمامی مسؤولان که اقدام به موقع در رابطه با مقابله با سیل و پیشگیری از خسارات آن انجام دادند متذکر می شوم مردم برخی از مناطق سیل زده از جمله دشت آزادگان، پلدختر و روستای معمولان کماکان با مشکلات عدیده ناشی از سیل مواجه هستند لذا تقاضا می شود مسئولان مردم را تنها نگذارند و اعتبار لازم را برای بازسازی این مناطق تخصیص دهند./856/پ203/ق

ارسال نظرات