۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۰۶۲۹۹

انتقاد حجت الاسلام سلیمی از شرکت مسؤولان دولتی در مراسم افطاری سفارت انگلیس

انتقاد حجت الاسلام سلیمی از شرکت مسؤولان دولتی در مراسم افطاری سفارت انگلیس
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی از حضور برخی مسؤولان دولتی در مراسم افطاری سفارت انگلیس انتقاد کرد و خواستار شفاف سازی مسؤولان در این زمینه شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو فراکسیون روحانیت پارلمان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت سال ۹۸ در صحن علنی مجلس و در تذکری شفاهی گفت: شنیده شده که برخی از مسؤولان دولتی در مراسم افطاری سفارت انگلیس شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر این این افراد نیازمند یک وعده افطاری بودند ما حاضر بودیم در مجلس شورای اسلامی برای آن‌ها صدقه جمع آوری کنیم.

نماینده مردم محلات در پارلمان بیان داشت: هنوز به یاد داریم که دیگ پلوی سفارت انگلیس چه بلایی بر سر این کشور آورد. باید از افرادی که در سفارت انگلیس حضور پیدا کرده‌اند بپرسیم که آیا در آنجا هدیه دریافت کرده‌اند؟ آیا در آن مکان مذاکره‌ای انجام داده‌اند یا خیر؟

حجت الاسلام سلیمی با انتقاد از کسانی که فقط در مقام عمل حرف از شفافیت می‌زنند، بیان داشت: کسانی که ادعای شفافیت دارند چرا نمی‌گویند که در سفارت انگلیس بر سر سفره رنگین نشستیم، در حالی که امروز مردم با گرانی و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در پایان از بازار آشفته برنج و همچنین اعطای بی ضابطه دلار ۴۲۰۰ تومانی در کشور انتقاد کرد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات