۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۰۶۳۰۷

دیدار حجت الاسلام محققی با مدیر حوزه های علمیه خواهران

دیدار حجت الاسلام محققی با مدیر حوزه های علمیه خواهران
مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که شماری از مدیران و دبیران خبرگزاری رسا حضور داشتند، بر تقویت همکاری های مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و خبرگزاری رسا تاکید شد.

دیدار حجت الاسلام محققی با مدیر حوزه های علمیه خواهران

در ابتدای این نشست صمیمی که حدود دو ساعت به طول انجامید، حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت های مؤسسه رسا ارائه کرد و از آمادگی این رسانه حوزوی برای همکاری علمی، پژوهشی و رسانه ای با حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

وی مدرسه محوری، کیفی گزینی، اجرای برنامه تحولی، سپردن امور به خواهران، سفرهای استانی، توجه به مدارس علمیه شهرستان ها، ایجاد مراکز مشاوره پژوهی، راه اندازی مرکز رصد به منظور شناسایی مسائل مطرح در حوزه زنان و خانواده و پاسخگویی عالمانه به آن را از مهم ترین طرح های حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در طول بیش از یک سال مسؤولیت وی در حوزه های علمیه خواهران برشمرد.

دیدار حجت الاسلام محققی با مدیر حوزه های علمیه خواهران

مدیرعامل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور را از جمله مدیران فاضل انقلابی دانست و تاکید کرد که اقدامات تحولی وی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از زمان پذیرش این مسؤولیت محسوس بوده و بازتاب مناسبی داشته است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور نشست با مدیران خبرگزاری رسا را جلسه ای شیرین و دلنشین توصیف کرد و از آمادگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای تعامل و همکاری با این رسانه حوزوی خبر داد.

وی همچنین جزییات طرح ها و برنامه های خود در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی را تشریح کرد. /924/ج

گزارش تصویری مرتبط

حسین عجمی
ارسال نظرات