۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۳۷۷
امام جمعه رفسنجان:

دلداده بودن به غرب به روحیه انقلابی انسان ضربه می‌زند

دلداده بودن به غرب به روحیه انقلابی انسان ضربه می‌زند
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به روحیه انقلابی در کشور، گفت: کشور نیاز به مجلس و دولت انقلابی دارد تا بتواند در مقابل هجمه های دشمنان واکنش نشان دهد.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با روحیه انقلابی، گفت: تضعیف کردن روحیه انقلابی مهم‌ترین هدف دشمن در کشور شمرده می‌شود.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خاصی را دارد و برای حفظ انقلاب اسلامی نیاز به این است که مردم روحیه انقلاب داشته باشند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که اصل انقلاب با مردم سالاری دینی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: مردم ایران با اختیار خودشان انقلاب اسلامی را قبول کردند و امروزه پیشرفت بودن کشور را مدیون بچه‌های انقلابی کشور هستیم.
 
وی اظهار داشت: رهبری و امام خمینی (ره) به تقویت روحیه انقلابی در کشور اهتمام دارند، زیرا با روحیه انقلابی بوده که انقلاب اسلامی و کشور ایران حفظ می‌شود و تا زمانی که دشمن نتواند به روحیه انقلابی مردم نفوذ کند، انقلاب حفظ می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را جوانان بخوانند و بدانند، بیان داشت: مسؤولیت حفظ انقلاب به عهده جوانان است و دشمن هم تمام سعی خودش را گذاشته که جوانان را از انقلاب اسلامی دور کند.
 
امام جمعه رفسنجان با اشاره به این که افزایش معرفت و تقویت گفتمان‌های انقلابی وظیفه روحانیت است، گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی مردم برعهده روحانیت است.
 
وی تصریح کرد: دلداده بودن به غرب به روحیه انقلابی انسان ضربه می‌زند و ترسو بودن بعضی از مسؤولان از هجمه‌های آمریکا نشان از این دارد که به انقلاب اسلامی ایمان ندارند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که کشور نیاز به مجلس و دولت انقلابی بوده، خاطرنشان کرد: کشور زمانی که مجلس قوی و انقلابی داشته باشد، می‌تواند موتور محرک دولت باشد و در غیر این صورت کشور دچار ضعف می‌شود.
 
وی در پایان با بیان این که مسؤولان امروزی باید در روز قیامت به خداوند جواب دهند که چه کاری برای کشور انجام داده اید، افزود: جهادی کار کردن یکی از صفات انقلابی‌ها است. /۹۷۰۷//310/خ
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات