۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۰۶۳۸۵
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان مطرح کرد؛

اجرای طرح امداد فرهنگی در مناطق سیل زده

اجرای طرح امداد فرهنگی در مناطق سیل زده
کیانی با اشاره به اجرای طرح امداد فرهنگی در مناطق سیل زده گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی توجه به افزایش انتشار فعالیت‌های حوزه معرفت، دین و قرآن بسیار ضروری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، وحید کیانی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان اینکه خبرگزاری رسا صدای فرهنگ دینی را بصورت رسا به مخاطبان و متولیان  حوزه فرهنگ و هنر می‌رساند، عنوان داشت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که خانواده ها، کودکان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار داده است؛ توجه به افزایش انتشار فعالیت‌های حوزه معرفت، دین و قرآن بسیار ضروری است که این امکان در ماه مبارک رمضان همه ساله با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مشاهده می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های اخلاقی براساس فضایل دینی در ماه مبارک رمضان بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها را باید به سلامت نفس و دوری از همه آسیب‌های اجتماعی که متوجه فرزندان است، سوق داد که در این باره کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان با ظرفیت سازی در ماه‌های گذشته اکنون با ظرفیت و امکانات بهتری در نمایشگاه قرآن و عترت حضور پیدا کرد.

کیانی ادامه داد: قصه گویی جزو برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت است و در این باره هر شب دو قصه گوی برتر کانون برای کودکان در غرفه تعریف شده به قصه گویی می‌پردازند ضمن اینکه کتب مرتبط با قرآن و ماه مبارک رمضان را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دادیم و به برپایی ایستگاه نقاشی و اقسام مختلف مسابقات مرتبط با رمضان و قرآن پرداختیم.

وی بیان داشت: توجه به زیرساخت‌ها و مبانی تربیتی از دوران کودکی هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که امیدواریم سربلند از چنین امتحانی بیرون آمده و جامعه سالمتری داشته باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق سیل زده گفت: طرح امداد فرهنگی از روز‌های آغازین سیل تاکنون ادامه دارد و با مراجعه به همه اردوگاه‌ها و بیشتر روستا‌ها در عین اجرای برنامه، بسته‌های فرهنگی بسیار خوبی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده شد. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات