۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۰۶۳۹۲

بیانیه گروه‌های اسلامی رام‌الله درباره سالروز نکبت

بیانیه گروه‌های اسلامی رام‌الله درباره سالروز نکبت
گروه‌های ملی و اسلامی کرانه باختری در سالروز نکبت، طی بیانیه ای از مردم برای وحدت و مقابله با توطئه‌ها دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌های ملی و اسلامی در بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده مردم فلسطین در برنامه‌های ویژه هفتاد و یکمین سالگرد روز نکبت یا روز اشغال سرزمین فلسطین در روز چهارشنبه آتی شدند.

گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره مشارکت گسترده قشرهای مختلف مردم فلسطین در این مناسبت‌ها را بیانگر وحدت مردم فلسطین در مخالفت با توطئه معامله قرن با تمام مفاد و اهداف تجاوزکارانه‌ آن و نیز بیانگر پایبندی به حقوق غیر قابل خدشه ملت فلسطین و در راس آن، حق بازگشت بر اساس قطعنامه 194 دانستند.

این گروه‌ها خواستار یکپارچه شدن صفوف و اتحاد در رویارویی با سیاست‌های اشغالگران به ویژه در ماه مبارک رمضان و وحدت و انسجام برای حمایت از قدس و درهم شکستن اقدامات اشغالگران در آن و پایبندی به حق عبادت و رسیدن به مسجدالاقصی و حمایت از آن با توجه به تشدید تجاوزات روزانه  صهیونیست‌ها به آن شدند و تاکید کردند وحدت ملی تنها راه ملت ما برای پیروزی و آزادی است.

گروه‌های ملی و اسلامی همچنین خواستار گسترده‌ترین برنامه‌های تحریم کالاها و تولیدات اشغالگران در تمام  اشکال آن و خودداری ازخرید این کالاها و مواد غذایی و مصرفی در طول سال شدند./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات