۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۰۶۴۱۳
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خوزستان:

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از اعضای اصلی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان است

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از اعضای اصلی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان است
حجت الاسلام کلاه کج گفت: مرکز خدمات با همه توان و نیروی خود تمام مدت روز و با تمام توان و امکانات در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است.
حجت الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طلاب جدید الورود باید شناسنامه سلامت داشته باشند، اظهار داشت: از کارشناسان و پزشکان مرکز بهداشت اهواز که در طرح سنجش سلامت و جمع آوری شناسنامه‌های طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه استان شرکت کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه تقدیر و تشکر از کارشناسان و پزشکان در سراسر استان صورت می‌گیرد، بیان داشت: تقدیر و تشکر از کارشناسان و پزشکان غرب اهواز از جمله دکتر شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز و خانم‌ها پورعباس، حاجی پور، بنی نعیم، زندیه در ۲۱ اردیبهشت انجام شد ضمن اینکه روز گذشته از کارشناسان و پزشکان شرق اهواز و امروز نیز کارشناسان و پزشکان مرکز اهواز مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سیل اخیر خوزستان و سفر رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور به استان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین ربانی در سفر دو روزه خود از روستا‌های «کوت سید صالح»، «جنگیه» و «مناطق حاشیه‌ای آبادان»، «شوش» و «شوشتر» بازدید و با آیات موسوی جزایری، حیدری و شفیعی و استاندار خوزستان  دیدار کرد.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکی از اعضای اصلی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان است، گفت: مرکز خدمات با همه توان و نیروی خود تمام مدت روز و با تمام توان و امکانات در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است تا جایی که مرکز خدمات به یکی از محل‌های توزیع کمک‌های مردمی تبدیل شد.

وی عنوان داشت: نیروی انسانی، خودرویی، ساختمانی و مدیریت مرکز خدمات استان خوزستان در اختیار ستاد مرکزی بحران قرار گرفت و با هماهنگی ستاد مرکز خدمات در قم و تشکیل ستاد‌های مردمی در استان‌های مختلف کمک‌هایی جمع‌آوری شد و چندین محموله از استان‌های محتلف در اختیار ما قرار گرفت. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات