۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۰۶۴۳۰
از سوی مدرسه آیت الله قاضی دزفول؛

طرح افطاری ساده در آستانه سبزقبا دزفول برگزار می‌شود

طرح افطاری ساده در آستانه سبزقبا دزفول برگزار می‌شود
حجت الاسلام خاکی با اشاره به طرح افطاری ساده گفت: افطاری ساده در آستانه متبرکه سبزقبا تا پایان رمضان از سوی مدرسه آیت الله قاضی دزفول ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ماه رمضان و آروزی قبولی طاعات و عبادات عنوان داشت: برگزاری نماز جماعت در سه وعده ظهر و شب و صبح به همراه مناجات صبحگاهی و بیان لطایف اخلاقی پس از نماز ظهر و عصر از فعالیت‌های ثابت مدرسه در ایام رمضان است.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به طرح افطاری ساده اظهار داشت: افطاری ساده در آستانه متبرکه سبزقبا تا پایان رمضان از سوی مدرسه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام خاکی به ارسال بسته‌های غذایی ویژه محرومان در سطح شهرستان دزفول اشاره کرد و گفت: ارسال بسته‌های غذایی به مناطق محروم به تعداد ۴۰ بسته از ابتدای ماه مبارک با همراهی یکی از گروه‌های جهادی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در نیمه رمضان نیز به مناسبت ولادت کریم اهل بیت اهدا بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به اعزام طلاب و اساتید به مناطق محروم همچون شهرک شهید بهشتی خاطرنشان کرد: اعزام به مناطق محروم درگیر وهابیت در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت ضمن و برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و پاسداشت شب‌های قدر در این مناطق صورت می‌گیرد. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات