۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۶۴۴۳
حجت الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با رسا:

علت حضور برخی مسؤولان در ضیافت سفارت انگلیس را با جدیت پیگیری می کنیم

علت حضور برخی مسؤولان در ضیافت سفارت انگلیس را با جدیت پیگیری می کنیم
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حضور برخی مسؤولان در ضیافت افطاری سفارت انگلیس، از پیگیری جدی علت این حضور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره حضور برخی از دولتی‌ها در ضیافت افطاری سفارت بریتانیا، اظهار داشت: برخی از مسؤولان دولتی که در وزارتخانه‌های مختلف سمت معاونت را نیز دارند در مراسم افطاری سفارت بریتانیا حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مدیران کل دولتی به بنده اعلام کرد که برخی از معاونان وزیر دولت دوازدهم به سفارت بریتانیا رفته‌اند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: بر خلاف آنچه که گفته می‌شود، هیچکدام از کارمندان و یا معاونان وزارت امور خارجه در این مراسم حضور نداشته‌اند و تنها برخی از معاونان سایر وزارتخانه‌های دولت در این ضیافت شرکت کرده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با تأکید بر پیگیری چرایی حضور مسؤولان در این ضیافت ابراز داشت: بنده تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنم، زیرا به نظر می‌رسد قبح این اقدام و رفت و آمد‌ها در حال شکسته شدن است.

حجت الاسلام سلیمی در پایان با ابراز تاسف از برخی موضع‌گیری‌ها، بیان داشت: یکی از وزاری دولت دیروز اعلام کرده که افطاری دادن یک عمل مستحب است. این گونه اظهار نظر‌ها بسیار تاسف آمیز است. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات