۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۰۶۴۶۶
حجت الاسلام عباس زاده:

فعالیت 100 مبلغ در بقاع متبرکه لرستان

فعالیت 100 مبلغ در بقاع متبرکه لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 100 مبلغ بومی و غیر بومی در بقاع متبرکه استان در حال انجام فعالیت های تبلیغی هستند.

حجت الاسلام محمدجوادعباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امام زادگان شاخص استان میزبان برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه با محوریت برنامه های قرآنی برگزار می شود، افزود: این برنامه ها در قالب طرح ضیافت الهی در 52 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان به اعزام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هم اکنون 100 مبلغ بومی و غیربومی استان در حال انجام فعالیت های تبلیغی هستند.

وی برنامه جزء خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم، نماز جماعت، اجرای غرفه های متعدد بیان احکام و مسائل شرعی، غرفه های ارائه مشاوره های دینی و اجتماعی به روزه داران و غرفه برای کودکان و نوجوانان را ازجمله فعالیت های مبلغان اعزامی عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده از برگزاری تفسیر قرآن با حضور اساتید حوزه قم خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان عنوان داشت: حضور مبلغان در جمع مردم به ویژه بین نسل جوان امری مهم و تأثیرگذار برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و تحکیم بخشی به پایه های دینی و اعتقادی است./9451//310/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات