۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۰۶۴۷۱
آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار مدیران استانی وزارت دفاع در البرز:

قطعاً جنگ نخواهد شد| هدف اصلی دشمن تغییر باورهای مردم است

قطعاً جنگ نخواهد شد| هدف اصلی دشمن تغییر باورهای مردم است
امام‌جمعه کرج گفت: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مدیر ارشد و مدیران رده‌های وزارت دفاع در البرز، روز دوشنبه با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئله قطع رابطه سیاسی و اقتصادی میان ایران و آمریکا ابتدا از طرف خود آمریکا کلید خورد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چهره خود را به‌خوبی روشن کردند.

وی اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به خلیج‌فارس را جنگ روانی دشمن خواند و اظهار داشت: بنای دشمن بر مقابله نظامی نیست چراکه توان و قوه این عمل را ندارد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه برخی به‌جای تحلیل و ترسیم درست درصدد ایجاد التهاب در کشور هستند، عنوان کرد: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام می‌رسیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه آمریکا قطعاً حمله نظامی نخواهد کرد، اذعان داشت: با توجه به آماری که خود مسئولین آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده است و توانایی حمله نظامی ندارد.

وی بابیان اینکه قدرت تحلیل در مردم باید تقویت شود، ابراز داشت: عدم قدرت تحلیل درست در مردم باعث خانه‌نشینی امیرالمؤمنین (ع) در هفتاد روز پس از شهادت نبی مکرّم اسلام صلی‌الله علیه و آله وسلم شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز با تأکید مجدد بر اینکه آمریکا کار نظامی نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: آمریکا هم‌اکنون درصدد انجام کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پدافند غیرعامل در نظام اسلامی است که باید با توجه ویژه‌ای برای آن برنامه‌ریزی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به اهداف آمریکا از فشار به ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: آمریکا با برنامه‌ریزی به دنبال سقوط فکری، محتوایی و تشکیلاتی در ایران اسلامی است تا به‌وسیله آن استحاله نظام صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: «بازدارندگی ایران» و «انحراف از مسیر» از اهداف دشمن برای استحاله بر نظام اسلامی است چراکه با تغییر باورها، رفتارها تغییر می‌یابد و درنتیجه استحاله بر نظام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه دشمن‌روی تغییر باورهای مسئولین و مردم ما هدف‌گذاری کرده است، بیان داشت: دشمن می‌خواهد باورهای انقلابی، جهادی، فکری و ارزشی مسئولین و مردم ما تغییر پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی یکی دیگر از طرح‌های دشمن را کاهش جمعیت کشور دانست و عنوان کرد: دشمن با برنامه‌های دقیق سعی دارد تا با علل مختلف جوانان را از افزایش نسل دور کند.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیَهَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّهُ» گفت: کسى که دسته‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش‌سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز در ادامه افزود: خدماتی که به مردم مناطق سیل‌زده داده می‌شود مصداق همین روایات از پیامبر اسلام (ص) است.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده این سازمان باید به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه باعث تقویت روحی و فکری جامعه است./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات