۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۶۰۶۵۰۸
مدیر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

رویکرد سازمان تبلیغات هم افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب است

رویکرد سازمان تبلیغات هم افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب است
حجت الاسلام نبی زاده گفت: از آنجا که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی قرار دایم، سیاست اصلی سازمان تبلیغات این است که در خدمت جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور در غرفه خبرگزاری رسا اظهار داشت: از حضور در نمایشگاه و مشاهده برنامه‌های در نظر گرفته شده لذت بردم و بسیار خوشحالم که در ماه پربرکت رمضان شاهد برقراری چنین نمایشگاهی هستم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز ناراحتی از اینکه چرا عدم گستردگی و طولانی بودن مدت برپایی نمایشگاه را در ماه رمضان شاهد نیستیم، تصریح کرد:‌ ای کاش با هم افزایی دستگاه‌های مختلف در سال‌های آینده شاهد برپایی نمایشگاه از افطار تا سحر باشیم و در عین حال حضور مؤسسه‌های قرآنی و حوزه‌های مختلف قرآنی اعم از نشر قرآنی و تولیدات البسه متناسب برآمده از دستورات عفیفانه قرآن کریم ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فعالیت‌های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان گفت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی هم افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی است و از آنجا که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، سیاست اصلی سازمان آن است که در خدمت جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی باشد و تمام توان را برای راهبری و خدمت رسانی به این جبهه صرف کند.

حجت الاسلام نبی زاده بیان داشت: هم افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی ملزومات و التزاماتی دارد که یکی از این ملزومات، فعالیت در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه قرآن است و در این باره برنامه‌های متعددی از جمله همکاری با صدا و سیما در برنامه جمع خوانی قرآن در ۳۰ نقطه استان است.

وی توزیع قرآن در مناطق کم برخوردار را دیگر اقدام سازمان در ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: سازمان در ماه مبارک رمضان ده هزار جلد قرآن کریم را توزیع کرد ضمن اینکه در مناطق سیل زده پس از شناسایی نزدیک به همین تعداد جلد کلام الله توزیع خواهد شد. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات