۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۰۶۵۲۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

بازدید مداوم از روستا‌های سیل زده در اولویت است

بازدید مداوم از روستا‌های سیل زده در اولویت است
امام جمعه اهواز گفت: سرکشی مرتب از روستاها، مزارع، منازل و باغات سیل زدگان در اولویت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید عبدالنبی موسوی، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته، در حاشیه نشست با نمازگزاران اهوازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسیاری از ما در کانون گرم خانواده سر سفره انتظار می‌نشینیم، اما عزیزان دیگری هستند که با فاجعه سیل مواجه شدند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سرکشی مرتب از روستاها، مزارع، منازل و باغات سیل زدگان در برنامه‌ها جای دارد، عنوان داشت: محصول معیشیتی امسال و سال آینده روستائیان به علت سیل از بین رفته است؛ از این رو مردم عزیز ما عنایت ویژه‌ای به سیل زدگان داشته باشند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مسجد، کانون توجه همگان است، تصریح کرد: انسان به هنگام ورود به مسجد احساس می‌کند که معنویت سرتاپای وجودش را گرفته است و به فضل الهی مساجد استان در مباحث قرآنی و معارف اهل بیت بسیار خوب فعال هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در رابطه با حضور کودکان و نونهالان در مساجد بیان داشت: به هنگام مشاهده بچه‌ها و اینکه در عنفوان جوانی و نوجوانی در مساجد حاضر می‌شوند از عمق جان خوشحال می‌شوم و این حضور گویای آن است که پدران و مادران و معلمان چنین بچه‌هایی برای همه ما الگو خواهند بود.

وی حضور کودکان، جوانان و نوجوانان در مساجد را نویده دهنده و ارزشمند برشمرد. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات