۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۰۶۵۲۷
معاون آموزش حوزه استان ایلام:

روحیه انقلابی کلید حل مشکلات کشور است

روحیه انقلابی کلید حل مشکلات کشور است
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب از هیچ راهی برای نابودی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد و هر بار با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع معاونین آموزش مدارس علمیه استان اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی کلید حل مشکلات کشور خواهد بود.

وی افزود: آمریکا که به بی عهدی معروف است و کارنامه این کشور پر بوده از بد عهدی و خیانت های مختلف، از استقلال و پیشرفت نظام اسلامی و عدم وابستگی به خود بسیار خشمگین است.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا بعد از پیروزی انقلاب از هیچ راهی برای نابودی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد و هر بار با شکست مواجه خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: آمریکا و اروپا چشم دیدن پیشرفت و استقلال ایران اسلامی را نداشته و با اعمال تحریم های بی رحمانه و ظالمانه قصد دارند تا نظام از مواضع خود عقب نشینی کند.

وی ادامه داد: خروج یک طرفه آمریکا از برجام از یک طرف و عدم اجرایی شدن وعده های اروپایی ها از طرف دیگر خود بیانگر این حقیقت بوده که آمریکایی ها و اروپایی ها در یک جبهه با هم در مقابل جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه نمایش های اخیر آمریکا تاثیری در عزم و اراده ملت بزرگ ایران نداشت، گفت: تهدید ملت غیور و مسلمان ایران به جنگ تنها یک شو و نمایش برای برهم زدن آرامش ملت است.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: مشاهده شد که بعد از خبر وجود ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس، ملت بزرگ ایران آن را دست آویز خود کرده و بصورت طنز با این مساله برخورد کردند.

وی اضافه کرد: تمام قصد آمریکا از بازی تهدید و مذاکره، کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره بوده آن هم از موضع ضعف که باید به آنها گفت که  این آرزو شوم خود را به گور خواهند برد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش صراحتا فرمودند که این نقشه آمریکا برای کشاندن ما به میز مجدد مذاکره است که در یک جمله باید بگویم نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: ملت بزرگ و مومن ایران همواره با بصیرت و روحیه انقلابی در مقابل توطئه های خارجی و داخلی ایستاده اند و دشمن را نا امید کرده اند./879/پ210/ق

جلال وحید نیا
ارسال نظرات