۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۰۶۵۵۵
مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

حضور 60 غرفه در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی

حضور 60 غرفه در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان جنوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: حدود 60 غرفه در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی به عنوان جشن رمضان در ماه ضیافت الهی برگزار می‌شود.

وی گفت: تجلیل از فعالان قرآن و عترت، برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه از جمله برنامه‌ها در ماه رمضان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 75 جشن و فعالیت قرآنی در ایام ماه رمضان در استان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت یکی از شاخص ترین فعالیت‌های قرآنی در استان است.

نبی زاده با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان این نمایشگاه قرآنی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه از 26 اردیبهشت تا یکم خردادماه از ساعت 17 تا 23 در محل حسینیه جماران بیرجند دائر است.

وی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه ساعت 10 صبح روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه جماران خواهد بود، ادامه داد: حدود 60 غرفه در این نمایشگاه پیش بینی شده که از این تعداد 30 غرفه مربوط به ناشران در حوزه نشر مکتوب، 10 غرفه مربوط به ناشران در حوزه دیجیتال، 10 غرفه مربوط به حوزه‌های فرهنگی و هنری و 10 غرفه هم برای مؤسسات و سازمان‌ها و نهادها است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری محافل قرآنی، اجرای تئاتر و تعزیه، برگزاری شب شعر و رونمایی از پوسترها و کتاب‌ها از جمله برنامه‌های جنبی در نمایشگاه است.

نبی زاده اظهار کرد: محصولات این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه خواهد شد که 20 درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و 20 درصد تخفیف نیز توسط ناشران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 616 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان وجود دارد، گفت: از 60 غرفه در نمایشگاه تعداد 13 غرفه مربوط به ناشران استان خراسان جنوبی است./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات