۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۰۶۵۶۳
نعمتی در جمع خبرنگاران:

نشست مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود

نشست مشترک دولت و مجلس برگزار می‌شود
سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت خواستار برگزاری جلسه مشترک بود که به دلیل تراکم کاری این مهم به هفته های آینده موکول شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز  سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز اظهار کرد: امروز چندین موضوع در جلسه غیرعلنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به عنوان مثال نمایندگان مجلس تأکید داشتند سیل زدگان نباید فراموش شوند و این موضوع مطرح شد تا طرحی که تعدادی از نمایندگان تدوین کرده بودند به صحن بیاید و خدماتی برای سیل زدگان صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین درباره مسائل هسته‌ای و برجام بحث‌هایی مورد بررسی قرار گرفت که در فاصله ۶۰ روز اروپایی‌ها چه اقداماتی باید انجام دهند، همچنین پیگیری‌هایی که تیم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور داشته، مطرح شد.

نعمتی گفت: در مورد اتفاق امارات بحث‌هایی صورت گرفت و این موضوع مطرح شد که ممکن است این موضوع شیطنت اسرائیلی‌ها باشد، لذا نظر نظام همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور اعلام کردند.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس با اشاره به جلسات بین دولت و مجلس گفت: دولت درخواست دارد که جلساتی برگزار کنیم، اما متأسفانه به دلیل تراکم کار‌ها این امکان پیش نیامد، اما امیدواریم در هفته‌های آینده و هفته بعد این جلسه برگزار شود. /۸۵۶/د102/ق
ارسال نظرات