۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۰۶۵۸۰
آیت الله طبرسی:

بحران های امروز بشریت به دلیل دوری از معنویت و مفاهیم ناب قرآنی است

بحران های امروز بشریت به دلیل دوری از معنویت و مفاهیم ناب قرآنی است
آیت الله طبرسی با بیان این که انس با کلام الهی انسان را از افکار و عقاید شیطانی دور می‌کند، گفت: بحران های امروز بشریت به دلیل دوری از معنویت و مفاهیم ناب قرآنی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه تفسیر قرآن، روزه داری را عامل رشد معنوی وبسترساز خودسازی در انسان دانست و گفت: ماه مبارک رمضان از یک ارزش بالایی برخوردار است که موجب رشد و جهش معنوی انسان می‌شود.
 
وی، ماه مبارک رمضان را ماه آمرزش و مغفرت الهی دانست و افزود: روزه داری انسان را از پرداختن به مسائل دنیوی و مادی دور می‌کند و به مسائل معنوی نزدیک‌تر می‌سازد.
 
امام جمعه ساری، ماه مبارک رمضان را ماه دستگیری و کمک به محرومان و مستضعفان دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت معنوی این ماه با فضیلت در جهت کمک به ایتام و نیازمندان استفاده شود.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بهار قرآنی است، خاطرنشان کرد: در این ماه باید مفاهیم و ارزش‌های قرآنی بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه محاسبه و کسب توشه برای یک سال آینده است، تصریح کرد: هر چه بتوانیم بیشتر از فضیلت و معنویت این ماه الهی بهره‌مند شویم به طور توشه یک ساله ما سنگین‌تر خواهد بود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که در ماه مبارک رمضان خیر و برکت دو چندان است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در این ماه با فضیلت یک حیات تازه‌ای به روح معنوی انسان‌ها می‌بخشد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان موجب شادی دل‌های مؤمنان شده است، تصریح کرد: مأنوس شدن با کلام الهی در این ماه با فضیلت زمینه ساز پیوند عمیق میان انسان با خداوند متعال خواهد شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که انس گرفتن با کلام الهی انسان را از افکار و عقاید شیطانی دور می‌کند، خاطرنشان کرد: مشکلات و بحران های امروز بشریت ناشی از دوری از معنویت و مفاهیم ناب قرآنی است./950//210/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات