۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۶۰۶۶۲۱
مسوول رسانه مجمع جهادی روحانیون:

پیگیری مطالبات رهبری از حوزه با ایجاد تشکل‌های طلبگی میسر می‌شود + فیلم

پیگیری مطالبات رهبری از حوزه با ایجاد تشکل‌های طلبگی میسر می‌شود + فیلم
حجت الاسلام طا‌هایی گفت: بهترین روش برای مطالبه گری ایجاد تشکل‌های یکپارچه طلبگی در راستای پیگیری تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام طاهایی مسؤول رسانه مجمع جهادی روحانیون، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در این مجمع برگزار شد با اشاره به به بررسی و پیگیری تحقق مطالبات رهبری از حوزه تهران گفت: حوزه علمیه یک نهاد علمی و معنوی است.

وی افزود: کسانی که می توانند از حوزه علمیه مطالبه داشته باشند و پیگیری تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران را انجام دهند اساتید و طلاب حوزه های علمیه هستند.

حجت ‌الاسلام طاهایی با بیان به اینکه حوزه چشم بیدار نظام است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مولود حوزه علمیه است این حوزه بود که با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی انقلاب را به ثمر رساند و روحیه انقلابی گری را در وجود مردم زنده نگاه داشت.

مسؤول رسانه مجمع جهادی روحانیون با تاکید بر اینکه مبنای مطالبه گری از حوزه های علمیه باید منشور روحانیت باشد، اظهار کرد: حوزه انقلابی طبق فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب در منشور روحانیت با روحانیت سکولار و متحجر، بی عدالتی و تبعیض و غرب پرستی، جمع اشرافیت و روحانیت مخالف است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات رهبری از حوزه های علمیه به بیش از چند جلد کتاب می رسد، عنوان کرد: حوزه علمیه تهران سابقه طولانی در تربیت طلاب فاضل دارد و اساتید مشهور و به نامی مانند مرحوم ابوالحسن شعرانی در حوزه علمیه تهران به پرورش و تدریس طلاب مشغول بودند.

مسؤول رسانه مجمع جهادی روحانیون هدف از برگزاری این نشست را کمک به مرکز مدیریت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: حوزه مطلوب و ایده آل تنها با تلاش و اقدام جهادی محقق می شود بر این اساس ما از علما، اساتید و طلاب دعوت به عمل می آوریم تا با روحیه مطالبه گری حوزه های علمیه را طبق فرمایش رهبری به سوی وضعیت مطلوب هدایت کنند و هم منتقد نقاط ضعف وضعیت عمومی حوزه های علمیه باشند.

وی در پایان مهمترین ویژگی انسان انقلابی را حرکت مستمر او به سوی تکامل دانست و گفت: بهترین روش برای مطالبه گری ایجاد تشکل های یکپارچه طلبگی در راستای پیگیری تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران است./813/پ202/ق

تعداد بازدید : 12

 

گزیده ای از خبر را می تونید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات