۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۶۰۶۶۲۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

جنگ روانی آمریکایی ها علیه کشور طرحی شکست خورده است

جنگ روانی آمریکایی ها علیه کشور طرحی شکست خورده است
حجت الاسلام لائینی به تهدیدات آمریکایی‌ها در روز‌های اخیر علیه کشورمان اشاره کرد و آن را جنگ روانی و طرحی شکست خورده دانست.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تهدیدات آمریکایی‌ها در روز‌های اخیر علیه کشورمان اشاره کرد و آن را جنگ روانی و طرح شکست خورده دانست.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها در چهل سال اخیر همواره تلاش کرده اند با تهدیدات نظامی علیه ایران اسلامی خواسته‌های نامشروع خود را به ملت ایران تحمیل کنند، افزود: این رویکرد کهنه و پوسیده آمریکایی‌ها سال‌ها است که شکست خورده و ملت ایران هیچ اهمیتی به سخنان دولتمردان آمریکایی نمی‌دهد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مبارزه با سیاست‌های استکباری آمریکایی‌ها مهم‌ترین رویکرد ملت ایران در چهل سال اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: راه پیروزی ملت ایران در چهل سال اخیر مبارزه با شیطان بزرگ بوده و امروز نیز مردم کشورمان همین مسیر را با قدرت ادامه خواهند داد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها بدانند که ملت ایران دست از مبارزه نخواهند کشید، تصریح کرد: دولتمردان متوهم آمریکایی فکر می‌کنند با انتقال یک ناو به منطقه می‌توانند خواسته‌های نامشروع خود در برابر ملت ایران تحقق بخشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی‌ها با عربده کشی و تهدید نظامی نمی‌توانند ملت ایران را وادار به مذاکره کنند، خاطرنشان کرد: این ملت ذره‌ای از حقوق واقعی و به حق خود کوتاه نخواهد آمد و همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مذاکره نخواهد کرد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که مذاکره با آمریکایی‌ها برای شناخت از سطح وفاداری و متعهد بودنشان در برجام کافی بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها ثابت کردند که یک دولت فریبکار هستند و به هیچ معاهده بین المللی پایبند نبوده و با ارعاب، فشار اقتصادی و نظامی می‌خواهند خواسته‌های خود را به کرسی بنشانند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که فشار، تحریم و تهدید هیچ اثری بر ملت مقاوم ایران اسلامی ندارد، بیان داشت: دولتمردان آمریکایی چهل سال است که تلاش می‌کنند که ملت ایران تسلیم خواسته‌های خود کنند، اما این ملت با تحمل فشار‌ها و ایستادگی در برابر آمریکایی ها، شکست‌های متعددی را برای آن رقم زده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها با لشگرکشی نظامی به خاورمیانه به دنبال بحرانی کردن منطقه هستند، خاطرنشان کرد: کشور‌های مرتجع عرب که نقش دست نشانده را در منطقه دارند باید بدانند هر آتشی که در منطقه روشن شود به طور حتم دامن آن‌ها را خواهد گرفت.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها پس از سال‌ها توطئه و جنگ افروزی در منطقه شکست خوردند، تصریح کرد: این بار نیز به بهانه‌های واهی تلاش می‌کنند مدت حضور خود در خاورمیانه را تمدید کنند تا بیشتر منابع ملت‌های منطقه را غارت کنند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد، بیان داشت: همان طور که مقامات ارشد کشورمان بار‌ها تأکید کرده اند، ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال جنگ افروزی نبوده و نخواهد بود، اما پاسخ هر متجاوزی را در بالاترین سطح ممکن خواهد داد./950/ت310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات