۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۰۶۶۶۱
رییس حوزه علمیه ایلام:

عدم تحول در حوزه علمیه سبب انزوای آن خواهد شد

عدم تحول در حوزه علمیه سبب انزوای آن خواهد شد
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: یکی از نیاز های مهم و اساسی حوزه تحول است که اگر این امر اتفاق نیفتد قطعا حوزه منزوی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، رییس حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: مدارس علمیه استان باید هر ساله نسبت به قبل پیشرفت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در مسیر حوزه انقلابی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده است حرکت کنیم.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ضربه زدن به حوزه علمیه که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مادر نظام است پایه های انقلاب اسلامی را به زعم خود متزلزل سازد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام عنوان کرد: براساس آمار، دشمنان دین و انقلاب امروز به صورت گسترده در فضای مجازی در تلاش هستند تا با هجمه های سنگین بر علیه روحانیت مردم را نسبت به آنان بدبین کنند.

وی ادامه داد: نشر اکاذیب علیه روحانیت سبب شد تا خون طلبه بی گناهی توسط جیره خواران غربی ریخته شود.

این استاد حوزه با بیان اینکه ترور شهید قاسمی نشات گرفته از همین تفرقه افکنی ها بود، گفت: متأسفانه مسؤولان برخورد مناسبی با این قضیه نداشته که موجب اعتراض همگان گشت.

حجت الاسلام مرادبیگی ابراز داشت: یکی از نیاز های مهم و اساسی حوزه تحول است که اگر این امر اتفاق نیفتد قطعا حوزه منزوی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تهدیدات اخیر آمریکا اشاره کرده و افزود: آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی با اعمال فشار و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران قصد از پای در آوردن ملت ولایتمدار ایران را دارد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری گزینه نهایی ملت ایران مقاومت در مقابل استکبار و در راس آن آمریکا خواهد بود و هیچگاه آنان قادر به شکستن این مقاومت نخواهند شد.

وی اضافه کرد: تهدید جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا تنها یک نمایش بچگانه برای کشاندن مجدد ایران به پای میز مذاکره بوده و در این راه تعدادی هم نوا با آمریکا شده اند که تلاش های آنان قطعا بی نتیجه خواهند ماند./879/210/خ

 

 

 

جلال وحید نیا
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
اگر نقش «بيان» را در تكامل و پيشرفت زندگى انسانها، و پيدايش و ترقى تمدنها در نظر بگيريم يقين خواهيم كرد كه اگر اين نعمت بزرگ نبود انسان هرگز نمى‏توانست تجربيات و علوم خود را به سادگى از نسلى به نسل ديگر منتقل سازد، و باعث پيشرفت علم و دانش و تمدن و دين و اخلاق گردد، و اگر يك روز اين نعمت بزرگ از انسانها گرفته شود جامعه انسانى بسرعت راه قهقرا را پيش خواهد گرفت، و هر گاه بيان را به معنى وسيع آن كه شامل خط و كتابت و حتى انواع هنرها مى‏شود تفسير كنيم نقش فوق العاده مهم آن در زندگى انسانها روشنتر مى‏گردد.
0
0