۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۰۶۶۷۵
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

گزینه نهایی مسلمانان در مقابل ظالمان مقاومت است

گزینه نهایی مسلمانان در مقابل ظالمان مقاومت است
حجت الاسلام فریادی گفت: مشکلات اقتصادی در کشور تنها با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی قابل حل بوده که مسؤولان باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام حسن فریادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان و امام جمعه شهرستان سیروان امروز در جمع طلاب مدرسه این شهرستان اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) از برترین شخصیت های اسلام است.

وی افزود: اولین بانویی که به پیامبر عظیم الشان اسلام ایمان آورند حضرت خدیجه سلام الله علیها بودند که با اموال خود کمک بسیاری در نشر اسلام کردند.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: ام المومنین خدیجه(س) بانویی بزرگ و دارای اعتبار در عصر خویش بود که پیامبر وی را جز چهار بانوی بهشتی و سرور زنان عالم معرفی فرمودند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: در منابع آمده است که حضرت خدیجه(س) بهترین و صادق‌ترین وزیر، مشاور و مایه آرامش پیامبر(ص) بوده که این بیانگر عظمت و شان آن بانوی بزرگ است.

وی در ادامه سخنان خود به بدعهدی آمریکا و اروپا اشاره کرده و بیان داشت: اروپا قصد دارد تا با زمان خریدن و الزام ایران به ماندن در برجام فشار بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد.

این استاد حوزه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت مردم در مقابل رژیم ستمشاهی به پیروزی رسید و امروز به فرموده امام خامنه ای گزینه نهایی ملت ایران مقاومت در مقابل آمریکا است.

وی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس بدون کوچکترین امکانات و تنها با توکل به خدا و توسل به اهل بیت توانستیم در مقابل استکبار جهانی و رژیم بعثی عراق که تا دندان مسلح و حمایت جهانی را داشت مقاومت کنیم.

حجت الاسلام فریادی ابراز کرد: از لحظه بعثت نبی مکرم اسلام تا کنون تنها گزینه مومنین و مسلمانان مقاومت در مقابل ظالمان و مستکبران بوده و در عاشورای تصویری فوق العاده از این مقاومت در مقابل ظلم و ستم به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه شهرستان سیروان گفت: قطعا با توکل به خدا و بصیرت ملت بزرگ ایران پیروزی متعلق به مردم مومن ایران اسلامی خواهد بود.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در کشور تنها با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی قابل حل بوده که مسؤولان باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم بکار گیرند./879//210/خ

جلال وحید نیا
ارسال نظرات