۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۰۶۶۸۲
به همت پژوهشکده فقه ادیب جواهری؛

کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم برگزار می شود

کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم برگزار می شود
کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین قائمی نیا به همت پژوهشگاه فقه ادیب جواهری برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کارگاه آموزشی معناشناسی و قرآن کریم از سوی پژوهشکده ادیب فقه جواهری خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در ده جلسه باحضور حجت الاسلام قائمی نیا عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

مدیر پژوهشکده ادیب فقه جواهری ادامه داد: در کارگاه معناشناسی و قرآن کریم به تبیین مباحث نوین معناشناسی و اثر آن در فهم قرآن کریم پرداخته خواهد شد و موارد جدید زبان شناسی، معناشناسی و نشانه شناسی در وادی فهم قرآن آموزش داده شده و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم، گفت: این کارگاه از شنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 22 تا 23 در ده جلسه پیوسته در پژوهشکده ادیب فقه جواهری واقع در خیابان صفائیه کوچه 23 پلاک 5 برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در کارگاه آموزشی معنا شناسی قرآن کریم می توانند جهت نام نویسی تا شنبه 28 اردیبهشت ماه سطح تحصیلات، نام و نام خانودگی و کد ملی خود را به شماره 09197459063 ارسال کنند.

وی افزود: هزینه نام نویسی نیز صدهزار تومان در نظر گرفته شده است و باید به شماره حسابی که از طریق پیامک به آنها ارسال می شود واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به افرادی که در کارگاه آموزشی معنا شناسی و قرآن کریم شرکت کرده اند گواهی شرکت در دوره اعطا می شود./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات