۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۰۶۷۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اتحاد بین مسلمانان در جریان سیل لرستان به نمایش گذاشته شد

اتحاد بین مسلمانان در جریان سیل لرستان به نمایش گذاشته شد
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سیل امدادرسانی ها و خدمت به مردم سیل زده استان گفت: در جریان این سیل اتحاد و انسجام مسلمانان به نماش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسملین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور هندوستان با اشاره به رخ دادن سیل اخیر در لرستان و خسارات وارده گفت: در جریان این سیل خانه، وسایل منزل، کشاورزی و شغل مردم آسیب دید و از بین رفت.

وی نتیجه سیل اخیر را انسجام و اتحاد بین محبان اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: مهم ترین مسأله در این حادثه این است که نشان داد جهان اسلام دارای ظرفیت های بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شاهد امداد رسانی شش کشور به مناطق سیل زده استان بودیم، خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب این حادثه سیل آزمونی بزرگ برای ملت، مسؤولان و مسلمانان بود.

وی با اشاره به اقدام آمریکا و ممانعت از ارسال کمک رسانی به ایران در جریان سیل های اخیر عنوان داشت: حرکت خود جوش مردم مسلمان که به خوبی وارد صحنه شدند، پاسخ کوبنده ای به آمریکا و دشمنان اسلام دادند./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات