۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۰۶۷۱۳
حجت الاسلام مهدوی:

انسجام و همدلی مسلمانان در امدادرسانی به سیل زدگان درس آموز است

انسجام و همدلی مسلمانان در امدادرسانی به سیل زدگان درس آموز است
نماینده مقام معظم رهبری در کشور هندوستان به اتحاد و همدلی مسلمانان در امدادرسانی به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: این همدلی درس آموز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی پور، نماینده مقام معظم رهبری در کشور هندوستان، ظهرامروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وقوع سیل و از دست دادن خانه و شغل و کشاورزی مردم مصیبت بزرگی است.

وی با اشاره به وجود همدلی، همکاری‌ها و این انسجام ملی که در ایران به وجود آمد درس‌ آموز است، افزود: من نیز آمدم تا از نزدیک این همدلی و محبت‌ها را ببینم و گزارش دهم.

نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان خاطرنشان کرد: همدلی و انسجام مردم و مسلمانان در کمک رسانی به سیل زدگان در هندوستان در فضای مجازی خیلی انعکاس داشته است.

وی به امداد رسانی شیعیان در هندوستان اشاره و عنوان کرد: بدون اینکه ما درخواستی داشته باشیم شیعیان هندوستان به ‌صورت خودجوش کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند و حدود پنج میلیارد تومان کمک کردند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مقداری طلا و جواهرات نیز بعضی خانم ها در هندوستان اهدا کردند، یادآور شد: این کمک ها به کمیته امداد تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: بخشی از این کمک ها نیز برای بازسازی فضاهای آموزشی استان لرستان درنظر گرفته شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور هندوستان هدف از سفر به استان لرستان بیان و ابلاغ پیام ابراز همدردی شیعیان، علما و مؤسسات بزرگ هندوستان خدمت سیل‌زدگان، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسؤولان است./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات