۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۶۷۲۵
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

فعالیت 135 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در پلدختر

فعالیت 135 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در پلدختر
حجت الاسلام صیادی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 135 مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان مشغول فعالیت تبلیغی هستند.

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت های طلاب و روحانیان در قالب گروه های جهادی در شرستان سیل زده پلدختر گفت: این حضور بسیار اثرگذار و نتیجه بخش بود.

وی با اشاره فعالیت 80 گروه جهادی در پلدختر و اقدام در راستای پاکسازی منازل، خیابان ها و معابر از گل و لای افزود: از ابتدای وقوع سیل یک هزار و 100 طلبه و مبلغ در این شهرستان فعالیت داشتند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه به بحث اعزام مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تا پایان این ماه 135 مبلغ اعزامی در پلدختر فعالیت خواهند داشت.

وی یادآور شد: مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی و دفتر مراجع تقلید قم، گروه جهادی امام رضا(ع) و مبلغان بومی تبلیغات اسلامی استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام صیادی خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان 100 طلبه در قالب گروه جهادی از طلاب حوزه‌های علمیه قم، تهران و مشهد در حال پاکسازی باغات مردم از گل ‌ولای هستند.

وی حضور مبلغان و روحانیان را موجب تقویت روحیه مردم سیل زده دانست و افزود: در کنار آسیب های مالی و شغلی حضور طلاب و روحانیان در کنار مردم از آسیب روحی جلوگیری کرد.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر نشر احکام نورانی اسلام، بیان نهج البلاغه، تفسی، روخوانی، روانخوانی قرآن و برگزاری محافل قرآن را ازجمله فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی عنوان کرد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات