۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۰۶۸۰۷
امام جمعه دامغان:

"رونق تولید" کارآمدترین سلاح در نبرد اقتصادی با دشمن است

امام جمعه دامغان با اشاره به لزوم نقش آفرینی، دولت، قانون گذاران و مردم در رونق تولید داخلی، گفت: کمک به رونق تولید داخلی کارآمدترین سلاح در نبرد اقتصادی با دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین حسینیان شب گذشته در جمع فعالان فرهنگی و جمعی از بسیجحیان این شهرستان با اشاره به اینکه هریک از افراد جامعه در هر پست و جایگاه و مسئولیت می‌توانند در تحقق شعار گره گشای رونق تولید نقش آفرین باشند و دولتمردان باید تمام توان خود را در این مسیرمهم بکار گیرند، اظهار داشت: آسان سازی روند تولید، اصلاح نظام بانکی، ثبات نرخ ارز و توجه به اقتصاد خرد لازمه‌های نخستین حمایت از تولید داخلی است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه گسترش فرهنگ استفاده از کالای با کیفیت داخلی به عنوان کلید حمایت مردمی از کارگر و تولید کننده ایرانی و رونق بازار در تحقق رونق تولید حیاتی است، خاطرنشان کرد: قیمت‌های سرسام آور و افسار گسیخته، اجاره بهای بسیار سنگین، نوسانات بدون قاعده و توجیح بازار، همزمان تولید کننده داخلی و مردم را تحت فشار قرار می‌دهد و ضربه‌های بسیاری به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور و بیانیه شورای امنیت ملی در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نقض برجام و بدعهدی‌های اروپایی‌ها در این زمینه و دادن مهلت ۶۰ روزه به آن‌ها جهت عمل به تعهداتشان در چارچوب برجام، گفت: امروز اگر در چنین شرایطی دشمن باردیگر موضوع مذاکره با ایران را مطرح می‌کند، در واقع توطئه‌ای برای تسلیم نمودن ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطرنشان کرد: غربی‌ها فراموش نکنند ما ملتی هستیم که هیهات من الذله را از امام حسین(ع) آموختیم و در راه حفظ عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی مان هزاران شهید دادیم، امروز نیز آغازگر جنگ با هیچ کشوری نخواهیم بود، اما به هر تجاوزی پاسخی قاطع خواهیم داد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ویژگی همه اقشار ملت ما باید روحیه انقلابی باشد، تصریح کرد: دولت خونریز آمریکا در طول سال‌های اخیر با تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه و کنار مرز‌های ایران و تحمیل انواع تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه به ملت و کشورما و عهدشکنی‌های پیاپی خوی استکباری و غیرقابل اعتماد خود را بیش از پیش نمایان کرد. /۹۷۷//210/خ
جواد رمضانیان
ارسال نظرات