۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۰۶۸۳۳

خیالپردازی ترامپ درباره گفت‎وگو با ایران

خیالپردازی ترامپ درباره گفت‎وگو با ایران
رییس‌جمهور آمریکا شب گذشته مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رساف «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در توئیتر مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد. 

ترامپ از روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز هم بابت انتشار گزارش‌هایی که در آنها به جدال‌های درونی دولت آمریکا درباره سیاست واشنگتن در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخته شده انتقاد کرده است. 

او در توئیتر نوشت: «رسانه جعلی واشنگتن‌پست و جعلی‌تر از آن نیویورک‌تایمز گزارش‌هایی درباره جدال‌های درونی در درون دولت من در خصوص سیاست‌های قاطعانه‌ام در آمریکا نوشته‌اند. اصلاً جدال داخلی در کار نیست.»

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: «نظرات مختلف ابراز می‌شوند و من تصمیم نهایی و قطعی را می‌گیرم- فرایند بسیار ساده‌ای است. همه طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شوند. مطمئن هستم ایران به زودی می‌خواهد گفت‌وگو کند.» 

رییس‌جمهور آمریکا هفته پیش هم گفت دوست دارد ایران با او تماس بگیرد. همزمان شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش داد مقام‌های آمریکایی شماره‌ای را در اختیار دولت سوئیس، به عنوان حافظ منافع آمریکا قرار داده‌اند تا ایران با آن‌ها تماس بگیرد. این در حالی است که آمریکا در هفته‌های گذشته لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران را تشدید کرده و حتی مدعی شده است که اعزام ناوگروه تحت رهبری ناو هواپیمابر «آبراهام لینکلن» به خلیج فارس برای مقابله با «تهدید فزاینده ایران» است./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات