۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۰۶۸۴۳
امام جمعه پلدختر:

ستاد نماز جمعه زمینه ساز رشد و بالندگی باشد

ستاد نماز جمعه زمینه ساز رشد و بالندگی باشد
امام جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت و جایگاه ستاد نماز جمعه در عرصه های مختلف گفت: این ستاد می تواند تبدیل به قطب فرهنگی شود و زمینه رشد و بالندگی را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان ستاد نماز جمعه در هر شهر می‌تواند یک قطب فرهنگی شود.

وی با تأکد بر اینکه وظیفه ستاد نماز جمعه تنها برگزاری نماز نیست، افزود: اعضای ستاد نماز جمعه می‌توانند نقش مرثری در نمازجمعه، مباحث فرهنگی و برگزاری باشوه این فریضه عبادی سیاسی داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اعضای ستاد نماز جمعه باید تحلیل سیاسی داشته باشند، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد باید با تحلیل سیاسی و به دور از سیاست‌زدگی هرکدام مبلغی برای جذب افراد به شرکت در فریضه نماز جمعه باشند.

وی تصریح کرد: ستاد نماز جمعه با طرح ابتکارات، فکر نو و برنامه‌های فرهنگی متنوع می‌تواند زمینه‌ساز رشد و بالندگی افراد در نماز جمعه شود.

نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است، اظهار داشت: اعضای ستاد باید فعالانه در حوزه‌های فرهنگی مذهبی و سیاسی با تشکیل کارگروه فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه ستاد نماز جمعه متعلق به همه مردم خواند و گفت: هر کس با هر فکری می‌تواند در این ستاد فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت دوری از حذف برنامه ها در ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در این ستاد باید به جذب جوانان توجه داشت و از حذف برنامه ها و افراد جلوگیری شود./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات