۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۰۶۸۹۲
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

مؤمن حقیقی در راستای اعتلای فرهنگ و اقتدار اسلام گام برمی دارد

مؤمن حقیقی در راستای اعتلای فرهنگ و اقتدار اسلام گام برمی دارد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژگی های مؤمنان در آیت قرآن کریم گفت: مؤمن حقیقی در راستای اعتلای فرهنگ و اقتدار اسلام گام برمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون به تفسیر آیه 74 سوره انفال پرداخت و گفت: مؤمنان حقیقی کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و اقتدار اسلام گام برمی دارند.

وی ادامه داد: کسانی که در راستای اعتلای فرهنگ اسلام قدم برمی دارند و در این راه نورانی دست به جهاد می زنند، بدون شک مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به صفات و ویژگی های مؤمنان حقیقی تأکید کرد: آیه مذکور به مؤمنانی اشاره می کند که در زمان بعثت سختی ها و شکنجه های قریش را تحمل کرده و سپس برای حفظ اسلام خانه و کاشانه شان را رها کرده و به مدینه هجرت کردند؛ همچنین خداوند در این آیه شریفه عمل آن دسته از مؤمنانی که  در مدینه به مهاجران پناه دادند، نیز مورد مدح قرار داده است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مسلمان واقعی کسی است که به خداوند اعتقاد راسخ داشته باشد و همه سختی ها را در راستای اعتلای فرهنگ اسلام تحمل کند.

وی تأکید کرد: مؤمن حقیقی در مسیر دین از هیچگونه مجاهدتی سرباز نمی زنند، بلکه عاشقانه و مجاهدانه برای رضای خداوند از جان و مال خویش می گذرند؛ خداوند مجاهدان و جهادگران را هیچگاه تنها نخواهد گذاشت./841/پ203/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات