۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۶۰۶۹۱۱
توسط اداره اوقاف و امور خیریه همدان صورت گرفت؛

توزیع۵۰۰ بسته سبد ارزاق بین خانواده‌های مستمند همدانی + فیلم

توزیع۵۰۰ بسته سبد ارزاق بین خانواده‌های مستمند همدانی + فیلم
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت:در راستای اجرای وقف یکی از واقفان خیر اندیش، ۵۰۰ بسته سبد ارزاق بین خانواده مستمند همدانی تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدر ضا نوروزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تقسیم سبد ارزاق بین فقرا توسط اداره اوقاف و امور خیریه همدان خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای وقف واقف خیر اندیش، حاجیه خانم قره گوزلو عصر امروز تعداد 500 بسته سبد ارزاق بین خانواده های مستمندهمدانی تقسیم شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر یک از بسته ها مبلغ 200 هزار تومان است که در مجموع یک صد میلیون تومان از این بسته های حمایتی تهیه و تدارک دیده شده است و با کمک و تعامل مجموعه های خدمت رسان در امر کمک به فقرا در جوار استان مقدس امام زاده عبدالله تقدیم حضور این خانواده های عزیز کردیم.

نوروزی یادآور شد: در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان و حجت الاسلام کاروند مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان نیز حضور داشتند و به تقسیم بسته ها بین خانواده های حاضر پرداختند.

وی به برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه همدان در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک در قالب ویژه برنامه های ضیافت الهی در استان مقدس امامزادگان شهرستان همدان میزبان زائران و روزه داران هستیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان تصریح کرد: اجرای برنامه هایی هم چون جزء خوانی و ترتیل خوانی توسط اساتید استانی، افطاری ساده و برنامه سحرگاهی از جمله برنامه های اداره اوقاف همدان در ایام می باشد./پ210/ق

تعداد بازدید : 9
هادی شاملو
ارسال نظرات