۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۶۰۶۹۲۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

خدمت صادقانه به مردم بزرگترین پشتوانه برای انقلاب است

خدمت صادقانه به مردم بزرگترین پشتوانه برای انقلاب است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران خدمت صادقانه به مردم را بزرگترین پشتوانه برای انقلاب دانست و گفت: نباید با وضع برخی قوانین دست و پاگیر مردم را در ادارات سرگردان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران  در دیدار جمعی از مسؤولان، خدمت به مردم را عبادت بسیار بزرگی دانست و گفت: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همه توان خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گیرند.
 
وی با بیان این که مسؤولان همه توان خود را برای گره گشایی از امور مردم به کار گیرند، افزود: وظیفه یک مدیر در نظام اسلامی تحقق مطالبات مردم است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که این نیت که انسان برای رضای خدا و برای اقشار محروم کار کند او را تبدیل به انسان جهادی می‌کند، تصریح کرد: هیچ چیز در نظام اسلامی بالاتر از خدمت به مردم و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات آن‌ها نیست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عملکرد مسؤولان باید به گونه‌ای باشد که مردم از آن‌ها رضایت کامل داشته باشند، ادامه داد: سرگردانی و عدم رسیدگی به خواسته‌های مردم در ادارات و نهاد‌های دولتی زیبنده جامعه اسلامی نیست.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه مردم از برخی ادارات دولتی ناراضی هستند، بیان داشت: نباید با وضع برخی قوانین دست و پاگیر مردم را در طبقات این ادارات سرگردان کرد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که جلب رضایت مردم در هر شرایطی دارای اهمیت است و باید مورد توجه مسؤولان و کارمندان نهاد‌های دولتی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم مقاوم کشورمان در برابر فشار‌های سنگین اقتصادی دشمن با قدرت ایستاده اند این وظیفه مسؤولان است که همه توان خود را برای رفع مشکلات آن‌ها به کار گیرند.
 
امام جمعه نکا با اشاره به این که مردم ما در هر عرصه و صحنه‌ای حضوری اثرگذار و تعیین کننده داشتند، گفت: در همین سیل اخیر مردم نوع دوست و اهل احساس کشورمان نشان دادند که ماهیت روشن، نورانی و انسانی خوبی دارند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی، حس هم دردی و انسان دوستی را هیچ گاه فراموش نکرده اند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به این مردم بزرگترین پشتوانه برای انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: در سایه حمایت مسؤولان از مردم، عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی حفظ خواهد ماند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز دشمن همه توان خود را برای فشار در عرصه اقتصادی به ملت ایران به کار گرفته است، بیان داشت: مسؤولان باید همه توان خود را در عرصه داخلی به کار گیرند و از چشم دوختن به بیرون به شدت پرهیز کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه برون رفت کشور از مشکلات امروز اقتصادی بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: تجربه این سال‌ها نشان داده است که نمی‌توان به همراهی و کمک هیچ کشوری اعتماد و اطمینان کرد./950/پ210/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات