۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۰۶۹۴۲
امام جمعه کرمان:

ملت و مسؤولان با اتحاد دشمن را شکست خواهند داد

ملت و مسؤولان با اتحاد دشمن را شکست خواهند داد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، گفت: ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای از اهداف آمریکا در منطقه است و ترامپ ترسوتر از این است که به ایران حمله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: انجام تقوا انسان را به خدا نزدیک می کند.

وی با بیان این که این جهان در روز رستاخیر وضعیت‌هایی متفاوت دارد و بعضی انسان‌ها با جرم‌هایی که مرتکب می‌شوند فرصت‌هایی که برای رستگاری آن‌ها مهیا می‌شوند، را از دست می‌دهند، تاکید کرد: روز قیامت روز بازخواست از انسان‌ها بوده که در دنیا چه کار‌هایی انجام داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به این که در روز رستاخیز صفوف از هم جدا هستند، ایراد کرد: افرادی که در دنیا در صف رهبری و خدا باشند، آخرت خوبی را در اختیار دارند.

وی اظهار داشت: انسانی که در دنیا به دنبال شهوت و هوس باشد، زندگی خود و خانواده را نابود می‌کند و نمی‌تواند آخرت خوبی را داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که خداوند از کار‌های که در دنیا انجام داده ایم در روز قیامت سوال می‌کند، ابراز داشت: انسان‌ها با عمل کردن به دستورات خدا، از جرم و جنایت‌ها دور می‌شوند و می‌توانند زندگی خود و دیگران را شاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: کریم بودن یکی از صفات امام حسن مجتبی (ع) بوده که به نیازمندان و یتیمان کمک می کردند که این صفت امام بزرگوار می‌تواند الگویی برای مردم باشد.

وی با بیان این که سخنان رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با دشمن برای همه معلوم است و مسؤولان و مردم باید برای پیشرفت کشور به سخنان رهبر انقلاب عمل کنند، ادامه داد: کشور ایران امروزه به یکی از کشور‌های مجهز در دنیا از جهت موشکی و نظامی تبدیل شده است و کسی جرأت نگاه چپ به کشور ایران را ندارد.

امام جمعه کرمان بیان داشت: جنگ اقتصادی از مهم‌ترین اهداف دشمن در کشور شمرده می‌شود و همه مردم بدانند که آمریکا به دنبال جنگ نبوده بلکه هدفش جنگ رسانه ای و تبلیغاتی علیه ایران است و دشمنانی همچون آمریکا از کشور ایران می‌ترسند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که هدف دشمن از تحریم کردن، فلج کردن مردم ایران است، خاطرنشان کرد: ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای از اهداف آمریکا در منطقه است و ترامپ ترسوتر از این بوده که به کشور ایران حمله کند.

وی با بیان این که کشور ایران سابقه عبور از جنگ‌های اقتصادی و هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه دارد، افزود: کشور ایران انسان‌های باهوش و با بصیرتی را در اختیار دارد و طلاب و دانشجویان باید برای مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی کنند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مردم در کنار دولت و مسؤولان نظامی می‌توانند دشمنان را شکست دهند تا از جنگ اقتصادی به خوبی عبور کنند. /۹۷۰۷/پ210/ق
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات