۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۰۶۹۴۸
سخنگوی انصارالله:

جنایت جدید صنعا، نشان‌دهنده عجز و ناتونی متجاوزان است

جنایت جدید صنعا، نشان‌دهنده عجز و ناتونی متجاوزان است
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن جنایت تازه ائتلاف سعودی-اماراتی در صنعاء، گفت که این جنایت «نشان‌دهنده عجز و ناتوانی ائتلاف متجاوز است».

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رییس هیات ملی یمن در مذاکرات صلح «جنایت روز گذشته ائتلاف سعودی-آمریکایی» در مرکز صنعا را محکوم کرد.

عبدالسلام گفت که این جنایت نشان‌دهنده شکست نظامی و سیاسی دشمنان ملت یمن و عجز و ناتوانی آنها در برابر عملیات ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله است.

وی تاکید کرد: «هدف قرار گرفتن یمنی‌ها در ماه مبارک رمضان و بعد از عملیات ارتش یمن و انصارالله علیه یکی از تاسیسات لجستیکی دشمن، ثابت می‌کند که دشمن از لحاظ نظامی، سیاسی، اخلاقی و رسانه‌‌ای شکست خورده است».

عبدالسلام افزود: «قوانینی که جهان بر اساس آن با یمن تعامل می‌کنند، حیوانی است و نه بشری. ما منتظر قوانین جهان مبتنی بر سیاست خرید و فروش نیستیم».

وی گفت: عملیات صورت گرفته در نهم ماه رمضان (هدف قرار گرفتن پمپاژ نفتی عربستان سعودی) راهبردی بود، زیرا ترامپ دیگر نمی‌تواند کشورهای عربی خلیج (فارس) را بدوشد.

سخنگوی جنبش انصارالله اظهار داشت: «سلاح‌هایی که یمنی‌ها با آن کشته می‌شوند، آمریکایی و فرانسوی هستند. آیا باید منتظر این کشورها باشیم که در کنار مستضعفان یمنی بایستند».

حملات ائتلاف سعودی به صنعاء دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که ارتش یمن با پهپاد دو ایستگاه پمپاژ نفت وابسته به شرکت «آرامکو» سعودی را هدف قرار داد./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات