۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۰۶۹۵۰
آیت الله طبرسی:

ملت ایران با مقاومت توطئه های آمریکا را خنثی می کند

ملت ایران با مقاومت توطئه های آمریکا را خنثی می کند
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به طرح مذاکره از سوی آمریکا گفت: مذاکره با آمریکایی‌ها به طور قطع بی نتیجه و بی تأثیر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سیاست‌های آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت آمریکا را در رسیدن به خواسته‌های نامشروعش ناکام خواهند گذاشت.
 
وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته‌های آمریکایی‌ها نخواهند شد، افزود: آمریکا کشوری فریبکار و خبیث است که در طول چهار دهه اخیر برای تحمیل خواسته‌های خود به ملت ایران، فشار‌های گسترده‌ای را به کشورمان وارد کرده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که آمریکا همواره بازنده اصلی جنگ سیاسی، اقتصادی و نظامی با ایران اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی به دنبال باج گیری از ایران اسلامی هستند، اما ملت مقاوم ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت توطئه آمریکایی‌ها را خنثی خواهند کرد.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران همراهی و هم دستی برخی سران مرتجع عرب منطقه با سیاست‌های آمریکا را تأسف برانگیز توصیف کرد و گفت: سران این کشور در روابط خود با آمریکا، سرنوشت دیکتاتور‌هایی همچون صدام را مد نظر قرار دهند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز با وحدت و همبستگی می‌توانیم از شرایط سخت موجود عبور کنیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور نیز با تدبیر و تصمیم گیری در ساماندهی شرایط اقتصادی کشور تلاش بیشتری کنند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به طرح مذاکره از سوی آمریکایی‌ها و برخی زمزمه‌های صورت گرفته در داخل آن را اقدامی بی نتیجه دانست و گفت: مذاکره با آمریکایی‌ها به طور قطع بی نتیجه و بی تأثیر است.
 
وی با بیان این که برجام آزمایشی برای تعهد طرف آمریکایی بود، خاطرنشان کرد: به وضوح دیدیم که این کشور فریبکار به راحتی یک تعهد بین المللی را زیر پای گذاشت و از آن خارج شد.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسؤولان در همه امور باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند، گفت: هدف دشمن از این فشار‌های اقتصادی و جنگ روانی، ایجاد یک فضای ملتهب در کشورمان است.
 
وی با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند تنها گزینه ملت ایران در برابر فشار‌های آمریکایی‌ها ایستادگی و مقاومت است، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم این که مقام معظم رهبری در خصوص معایت مذاکره با آمریکا صحبت کردند، اما برخی‌ها همچنان از سر بی فکری و ساده لوحی به سمت آمریکایی‌ها غش می‌کنند.
 
امام جمعه ساری، ملت ایران را مردمی مقاوم و ضد استکبار معرفی کرد و با بیان این که این ملت هیچ گاه اهل سازش با استکبار جهانی نیست، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید رویکرد خود را در برابر ملت ایران تغییر دهند./950/پ202/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات